مدیرعامل ایتا گفت: چند پورت شبکه در یکی از دیتاسنتر‌های این پیامرسان دچار مشکل شده که متخصصان در حال برطرف‌نمودن آن هستند.

گزارش‌ها حاکی است از ساعاتی پیش پیامرسان ایتا دچار اختلال شده و امکان ارسال پیام برای کاربران وجود ندارد.

محسن غفاری مدیرعامل ایتا در خصوص این اختلال گفت: از حدود ساعت ۱۰ چند پورت شبکه در یکی از دیتاسنتر‌های این پیامرسان دچار مشکل شده که متخصصان در حال برطرف‌نمودن آن هستند.

وی افزود: مشکل پیش‌آمده چندان جدی نیست و طی چندساعت آینده به‌طور کامل برطرف می‌شود.

غفاری همچنین گفت رفع اختلال ابتدا از نسخه ویندوز شروع شده و در نهایت نسخه موبایل نیز رفع مشکل می‌شود.

به همین دلیل پیام رسان ایتا با ارسال اطلاعیه ای درباره اختلال به‌وجود آمده در دسترسی کاربران عذرخواهی کرد.