با افتخار اعلام می‌شود که پایگاه خبری ”رویداد شرق“، زیر نظر آقای میثم غیاثی به عنوان صاحب امتیاز و مدیر مسئول، با دریافت مجوز از معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به شماره ثبت ۸۸۷۴۲ ، با روحیه مسئولیت پذیری و حرفه‌ای، به فعالیت خود در زمینه تحلیل و تولید اخبار اقتصادی و اجتماعی پرداخته است.

هدف اصلی این پایگاه خبری، منعکس کردن اخبار اقتصادی و اجتماعی کشور، خارج از هرگونه گرایش سیاسی، با تمرکز بر نقد و تحلیل مسائل روز جامعه می‌باشد.

”رویداد شرق“ به عنوان یک رسانه پیشرو در کشور، با تعهد به انتشار اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌های دقیق، منصفانه و کارشناسی از حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی ایران و جهان، سعی در اطلاع‌رسانی صحیح، سریع و حرفه‌ای دارد. این پایگاه اطلاع‌رسانی تلاش می‌کند تا علاقمندان را از نیاز به مراجعه به وب‌سایت‌های مختلف آزاد کرده و اطلاعات مورد نیاز را به شکل جامع ارائه نماید.

تولید محتوا و مسئولیت مطالب تولیدی به عهده تولید کننده مطلب می‌باشد و ”رویداد شرق“ با ارائه مطالب خود، این مسئولیت را به دقت رعایت می‌نماید. همچنین، بازنشر مطالب این پایگاه با ذکر منبع، تابع اخلاقیات حرفه‌ای این سایت می‌باشد و هر گونه استفاده مجاز از مطالب با ذکر منبع تأکید شده است.

از توجه شما به این درخواست سپاسگزاریم و امیدواریم که ”رویداد شرق“ با تعهد به ارائه اخبار دقیق و کیفیتی، در خدمت جامعه خود به عنوان یک منبع قابل اعتماد به شمار آید.

تلفن: ۰۹۱۲۴۲۶۲۶۰۹

آدرس:تهران-لویزان ، خیابان شعبانلو ، روبروی دانشگاه شهید رجایی ، مجتمع سروش 

کدپستی: ۱۶۷۸۳۵۵۸۱