جلسه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران بانک شهر، این هفته با حضور معاون شعب و توسعه بازاریابی این بانک برگزار می شود.
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بانک شهر، جلسه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران بانک، این هفته با حضور بهبود ساسانیان معاون شعب و توسعه بازاریابی و هیات همراه، در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی(۸۶۵۵) برگزار می شود.
بر این اساس، شهروندان، مشتریان و همکاران می توانند روز سه شنبه ۵ بهمن ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق شماره تماس ۸۶۵۵ هرگونه پرسش، انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر خود از عملکرد این حوزه را مطرح کنند.
گفتنی است، سامانه ۸۶۵۵ به منظور رسیدگی به درخواست ها، شکایت ها، انتقادها و پیشنهادهای مشتریان، همکاران و شهروندان بانک شهر، راه اندازی شده است که از این طریق هر هفته یکی از مدیران و یا معاونان بانک، پاسخگوی موضوعات حوزه مربوطه خواهد بود.