دکتر احمد صادقیان از فولاد شاهرود بعنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت فولاد غدیر ایرانیان بازدید کرد.

در این بازدید بخش‌های مختلف این شرکت که شامل فولادسازی و نورد گرم است بررسی شد و دکتر صادقیان از نزدیک در جریان روند تولید و پروژه‌های آتی این شرکت قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با ابراز رضایت از وضعیت فعلی این مجموعه، بر حمایت شرکت فولاد غدیر ایرانیان و همچنین هلدینگ سرمایه‌گذاری غدیر بر طرح‌های توسعه‌ای آتی فولاد شاهرود تاکید کرد.

در ابتدای این نشست مهندس میرحسنی مدیرعامل فولاد شاهرود شرحی از وضعیت شرکت از زمان تاسیس تاکنون و برنامه‌های جاری و توسعه‌ای شرکت بیان کرد و از زحمات مدیران گذشته‌ی این مجموعه از جمله مهندس نوریان و مهندس فرشاد تقدیر نمود و به نیکی از این عزیزان یاد کرد.

در پایان این بازدید، جلسه‌ای کوتاه و در محیطی صمیمانه با سرپرستان بخش فنی فولاد شاهرود با حضور دکتر صادقیان برگزار گردید و تعدادی از سرپرستان نقطه نظرات خود را به سمع و نظر وی رساندند.

همچنین پیش از حضور مدیرعامل و هیئت همراه در مجموعه ی فولاد شاهرود، وی از شرکت صنایع معدنی نوظهور شاهرود که در زمینه تولید کاغذ سنگی مشغول است بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تولید و مسایل مربوطه‌ی این شرکت قرار گرفت‌.