عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک ملی ایران در بازدید از بخش های مختلف چند شعبه سابق موسسه مالی و اعتباری نور در تهران که به بانک ملی ایران منتقل شده اند، بر مشتری مداری و ارائه خدمات بهینه تاکید کرد.
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان در بازدید از این شعب که رئیس اداره کل بانکداری تجاری بانک ملی ایران نیز حضور داشت، وظایف ذاتی واحدها را متذکر شد و روند ارائه خدمات را به مشتریان مورد ارزیابی قرار داد.
وی در نشست صمیمی با روسا و کارکنان این شعب ضمن آشنایی با روند کاری این واحدها، به مواردی چون وصول مطالبات، کسب سهم از بازار، مدیریت دارایی و بدهی، تخصیص مناسب دستگاه های خودپرداز، جانمایی شعب، توسعه پایانه های فروش متناسب با بازاریابی و… اشاره کرد و محدودیت ها و مشکلات مربوطه را بر اساس ارزیابی مراجعان به شعب و میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
مونسان با تاکید بر مشتری مداری و تکریم مشتریان در این بازدیدها، مذاکرات با واحدهای تجاری، اجرای صحیح و دقیق تعهدات و همچنین جلب رضایت مندی مشتریان را از مهم ترین وظایف روسا و کارکنان این واحدها دانست.
معاون امور شعب بانک ملی ایران در پایان ضمن گفت و گوی صمیمی با کارکنان شعب، از نزدیک در جریان فعالیت این شعب قرار گرفت و ضمن بازدید از بخش های مختلف، از زحمات و تلاش های کارکنان آن ها تقدیر کرد. در ادامه کارکنان نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل و مشکلات امور محوله مطرح کردند.