قائم مقام بیمه دانا، ورود محصول جدید این شرکت به بازار را موجب آرامش و آسایش بیمه‌گذاران و افزایش درآمد پایدار شبکه فروش عنوان کرد.

به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، حسین حسینی در مراسم رونمایی از “جان دانا” در تالار معلم شهر تبریز و در اجتماع بزرگ نمایندگان و شبکه فروش استان آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از اهتمام شبکه فروش در توسعه صنعت بیمه اظهار داشت: ارائه محصولات جدید توام با نوآوری و مبتنی بر نیاز بازار، گام نخست در توسعه فرهنگ بیمه و جلب اعتماد و رضایت مشتریان است.

  وی با اشاره به ضعف محصولات بیمه‌ای در حوزه بیمه های Life کشور، به معرفی جزئیات محصول جدید بیمه دانا تحت عنوان “جان دانا” پرداخت و گفت: جان دانا محصولی برای جلوگیری از رخدادهای تلخ و ناگواری است که ممکن است هر خانواده‌ای با آن مواجه شود.  

قائم مقام بیمه دانا، ضمن تشریح پوشش‌های متنوع جان دانا تاکید کرد: این محصول اولین بیمه نامه تمام دیجیتال صنعت بیمه است و یکی از شاخص‌های طراحی آن، چابکی فرایند فروش است که منجر به سهولت و سرعت شبکه فروش خواهد شد.

وی، فروش جان‌دانا را یکی از مهم‌ترین ابزارهای نیل به درآمد پایدار برای شبکه فروش دانست و ابراز امیدواری کرد: با گسترش و توسعه این محصول جدید در بازار، دهه پیش رو در حوزه فروش بیمه‌های زندگی، متعلق به بیمه دانا باشد.