مدیرعامل شرکت ملی پست با حضور در ناحیه پستی شهرک قدس با بانوان شاغل در این ناحیه که در روز تعطیل به خدمت رسانی مشغول بودند، دیدار و از خدمات آنان قدردانی کرد.

 به گزارش رویداد شرق به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ محمودلیائی؛ مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت گرامیداشت روز زن، صبح امروز ۲۴ دی ۱۴۰۱ به منظور تبریک و قدردانی، با حضور درناحیه پستی شهرک قدس با بانوان شاغل در این ناحیه دیدار و گفتگو کرد. 
وی با بیان اینکه در این برهه حساس بیش از هر زمان دیگر اقتصاد کشور به اندیشه و همت مضاعف نیاز دارد گفت: «یقینا بانوان گرامی شاغل در شرکت ملی پست با الگوبرداری از سیره زندگی زهرای مرضیه (س) دوشادوش مردان در مسیر تغییر، تحول و اعتلای شبکه پستی کشور گام بر خواهند داشت.»
مدیرعامل شرکت ملی پست ضمن تبریک فرارسیدن روز زن و مادر، به تعطیلی روز جاری در سطح بعضی استانها اشاره کرد و تعهد و وجدان کاری کارکنان شبکه پستی کشور من جمله بانوان شاغل در بخشهای مختلف اجرایی وستادی را مثال زدنی خواند و از آنان قدردانی کرد.
معاون وزیر ارتباطات در ادامه با همراهی بهادری مدیر منطقه پستی شمال غرب تهران از بخشهای مختلف این ناحیه پستی بازدید و فرایندهای اجرایی را مورد بررسی قرار داد.