راهکارهای اجرایی بازگرداندن اشیای جامانده زائران در آیین اربعین به کشور در نشست نمایندگان شرکت ملی پست و مسئولان ستاد اربعین سازمان حج و زیارت مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ در نشستی که با حضور رئیس ستاد اربعین سازمان حج و زیارت، معاون عتبات سازمان، مدیر دفتر نمایندگان سازمان در عراق و دبیر ستاد و رئیس کمیته اجرایی ستاد اربعین شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در کاظمین برگزار شد، رایزنیهای لازم درخصوص انتقال اشیای جامانده زائران در ایام اربعین به عمل آمد.
بنابراین گزارش در این نشست درخصوص خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، در خصوص وسایل و اشیای گمشده، بحث و تبادل نظر شد.
چاپ برچسب مشخصات برای زائران، ایجاد پایگاههای جمع آوری اشیاء در نجف و کربلا و مسیر راهپیمایی و انتقال اشیای جامانده به ایران؛ از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران امسال برای نخستین بار با تشکیل ستاد اربعین، به طور رسمی و با ارائه خدمات پستی که مهم ترین آنها «پست یافته» است، در خدمت زائرین حضرت سیدالشهدا علیه السلام است.
در همین راستا توزیع گذرنامه های زائرین از ابتدای تابستان توسط شرکت ملی پست انجام شده که همچنان ادامه دارد.