شرکت امدادخودروسایپا همراه با سایر سازمان های ذی ربط جهت تسهیل تردد های شهری و بین شهری در سراسر کشور، در آستانه افزایش حجم سفرها و آغاز قصل تابستان، آماده خدمت رسانی به مشتریان گروه خودروسازی سایپا است.
به گزارش رویداد شرق به نقل از سایپانیوز، کامبیز قلی زاده سلطانی با اعلام این خبر گفت: شرکت امدادخودروسایپا از ابتدای سال جاری و پس از اجرای موفق طرح های خدمات امداد نوروزی، عید سعید فطر و ارتحال امام خمینی(ره)، با آغاز فصل تابستان و در راستای همکاری با کمیته طرح های ویژه ترافیکی پلیس راهور ناجا، به استقبال اجرای طرح خدمات امداد تابستانی می رود.
او همچنین با تاکید برحفظ شاخص میانگین زمان انتظار مشتری در حد استاندارد و افزایش کیفیت خدمات امدادی به مشتریان گفت: به منظور افزایش رضایت مندی هموطنان، امدادخودرو سایپا با بهره گیری از فناوری های نوین ارتباطی، به کار گیری امدادگران و خدمت رسانان زبده و ماهر و نزدیک به ۵۰۰ پایگاه امدادی موفق شد، چرخه پاسخ به درخواست ها را بهبود بخشد و همچنین با عقد تفاهم نامه همکاری با شرکت امداد خودرو ایران ضمن هم افزایی فعالیت ها توانسته ظرفیت ناوگان خود را افزایش دهد.
مدیرعامل امدادخودرو سایپا تصریح کرد: این شرکت با نظرسنجی آن لاین از تمامی مشتریان، اطلاع رسانی مکانیزه هزینه ها و ثبت تمامی سوابق خدماتی خودرو، شفاف سازی برای خدمات ارائه شده را اولویت خویش قرار داده است.
گفتنی است، طرح خدمات امداد تابستانی گروه سایپا، از اول تیرماه آغاز و تا پایان شهریور ماه سال جاری به صورت شبانه روزی در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.
هموطنان گرامی می توانند جهت دریافت انواع خدمات خارج تعمیرگاهی گروه خودروسازی سایپا، بیان نظرها و پیشنهادهای خود در تمام ساعات شبانه روز با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل کنند و علاوه بر این جهت دریافت خدمات سرویس دوره ای، بازدید فنی پیش از سفر و نصب آپشن خودرو در منزل یا محل کار از طریق تماس با شماره ۸۴۴۴۴-۰۲۱ نسبت به ثبت درخواست خود خصوصا پیش از سفر اقدام کنند.