نایب رییس هیئت مدیره بانک دی در نشست هم‌اندیشی مدیران و روسای شعب این بانک بر لزوم تسریع در امور اعتبارسنجی مشتریان با رعایت کامل بهداشت اعتباری تأکید کرد.

 به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره، در نشست هم‌اندیشی مدیران و روسای شعب بانک دی که با هدف تبیین و تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی بانک برگزار شد، با اشاره به بهبود شاخص‌های عملیاتی بانک گفت: در دو سال گذشته با پیاده‌سازی برنامه‌های استراتژیک در حوزه‌های گوناگون و اصلاح فرایندها، به‌ویژه در حوزه اعتباری، شاهد بهبود بسیاری از شاخص‌های عملیاتی و چابکی در ارائه خدمات بوده‌ایم.
وی افزود: مهم‌ترین مسائل بخش اعتباری بانک دی در حال حاضر طولانی بودن فرایند اعتبارسنجی و اصلاح نسبت مصارف به منابع است که با تشکیل کارگروه‌های مشترک میان شعب و ستاد، اصلاحاتی در فرایندها و سیاست‌های اعتباری بانک انجام شده است که امیدواریم نتیجه آن را در افزایش رضایتمندی مشتریان مشاهده کنیم.
رشیدی با اشاره به لزوم تلاش بیشتر در افزایش سهم درآمدهای کارمزدی و غیرمشاعی بانک گفت: آموزش کارکنان شعب در حوزه ارزی و حضور کارشناسان ارزی در جلسات تخصصی با مشتریان کلان برای ارائه خدماتی مانند ضمانت‌نامه، اعتبار اسنادی و  … باید جزوی از برنامه‌های غنی‌سازی شعب باشد تا بتوانیم تأثیر منابع ارزی و درآمدهای کارمزدی را در بهبود ساختار ترازنامه بانک شاهد باشیم.
نایب رییس هیئت‌مدیره بانک دی خواستار تلاش مستمر شعب در وصول مطالبات با همراهی کارشناسان معاونت حقوقی و وصول مطالبات شد.