شرکت بیمه کارآفرین از جمله شرکت های بیمه گری است که در سال‌های اخیر با داشتن رویکردی متفاوت در فضای کسب و کار خود، فضای مناسبی را رقم زده و توانسته به یکی از سه شرکت برتر در برخی از حوزه ها از جمله کمترین نسبت خسارت دست پیدا کند.

به گزارش رویداد شرق به نقل از بانکداری ایرانی، شرکت بیمه کارآفرین با توجه به چشم انداز و اهداف خود مبنی بر افزایش سهم از بازار و ترکیب پوتفوی و با تکیه بر اصول بیمه گری و همچنین انسجام و کار گروهی؛ برنامه ریزی؛ تخصص؛ آموزش و تمرکز بر اولویت ها توانست برای نهمین سال متوالی؛ سطح توانگری یک را رقم بزند. علاوه بر آن ، این شرکت یکی از شفاف ترین شرکت های بورسی نیز بوده و در تمامی موارد به اطلاع رسانی که یکی از اصول اولیه بنگاه اقتصادی و بر ماده از قوانین حاکمیت شرکتی است، اقدام کرده است.
سومین شرکت بیمه با کمترین نسبت خسارت
نسبت خسارت ۴۰ درصدی شرکت بیمه کارآفرین سبب شده تا این شرکت در بین تمامی شرکت های بیمه گری اعم از خصوصی و دولتی و بورسی، سومین رتبه را کسب کرده و خوش بدرخشد.
نسبت ۴۰ درصدی در صورت در سال ۹۹ رقم خورده است که در آخرین گزارش مالی منتشره شده شرکت بیمه کارآفرین این نسبت مجددا کاهش یافته و به ۳۰ درصد رسیده است.