محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه و رئیس هیات مدیره بیمه ایران در ساختمان مرکزی استان اصفهان گفت: علاقمند به شنیدن نظرات همکارانم هستم و از نقد علمی عملکرد مدیریت شرکت استقبال میکنم.

مدیرعامل بیمه ایران که برای شرکت در  همایش همدلی برای موفقیت به شهر اصفهان سفر کرده است در حاشیه این همایش با مدیرکل و روسای شعب استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.
کشاورز در این دیدار که با بیان نقطه نظرات همکاران آغاز شد، گفت: رویکرد اصلی شرکت رفع مشکلات می‌باشد اما در این مسیر میبایست به محدودیتهای فضای اداری کشور نیز توجه کنیم.
وی افزود: همه مسائلی که توسط همکارانم مطرح می‌شود توسط معاونین و در کمیته های بهبود بررسی می شود و من نیز پیگیر حل آنها خواهم بود.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران با تاکید به لزوم توجه به نیروی انسانی اشاره داشت: در اداره شرکت با دو مسیر توجه فنی و توجه رفتاری مواجه هستیم و در حوزه رفتاری باید به مشکلات نیروی انسانی دقت و رسیدگی شود و تلاش داریم با کمک همدیگر بعضی مولفه ها را در حوزه رفتاری در شرکت تثبیت کرده و از فضای احتمالی تخریب به سوی نقد جدی و علمی حرکت کنیم.
مدیرعامل بیمه ایران همچنین خاطرنشان کرد: باید حال دل همکاران خوب باشد و با عشق هر روز صبح در شرکت حاضر شوند.
شایان ذکر است، معاونین مدیرعامل که در این نشست حضور داشتند، ضمن شنیدن سوالات و درخواست‌های حاضرین پاسخ خود را ارائه نمودند.