روز پنجشنبه درهتل پارسیان آزادی ،هلدینگ مات از پلتفرم دیتامات رونمایی کرد

به گزارش رویداد شرق ، مدیرعامل گروه مات با بیان اینکه پلتفرم دیتامات با پایش و پردازش مداوم در رسانه مختلف گام بزرگی در عرصه تبلیغات برداشته است که این داده ها از طریق مخاطبان خود بدست آمده است.

این پلتفرم به همت متخصصین در شرکت مالت در حوزه تحقیقات ، مدیاپلنت و استراتژی در حال فعالیت می باشد.

سهام الدین بهرامی مدیرعامل گروه مات در مورد  اهداف و ستراتژی‌های شرکت مات اشاره کرد و گفت: این پروژه تقریباً چند سالی است که به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی درحال پایه ریزی است  ما همیشه سعی کردیم پلن های که در این صنعت بکار ببریم که حرکت رو به جلو داشته باشیم.

پلتفرم دیتامات  با استفاده از هوش مصنوعی و تحلیل داده اطلاعات جامع و کامل از مخاطبان خود بدست آورده که این اطلاعات جایگاه مهمی را در حوزه پایش، پردازش و تحلیل داده دارا می باشد. این ابزارها می‌توانند با سرعت بسیار بالا مطالب منتشر شده در رسانه‌های مختلف شناسایی کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

هدف اصلی پلتفرم دیتامات هدفمندی بودجه های تبلیغاتی در رسانه می باشد .

بهرامی از بهره برداری پلتفرم دیتامات خبر داد و گفت: از دوسال گذشته به صورت جدی  مدل های مختلف پلتفرم  را بررسی کردیم و مدل های که در در دنیا مورد استفاده قرار میگیرد را با همکاری  شرکت دانش بنیان هوداد بومی سازی کردیم . شرکت دانش بنیان هوداد متعلق به هلدینگ مات است و هلدینگ مات از سرمایه‌گذاران آن می باشد که بتوانیم زودتر فضای تجارت الکترونیک اپلیکیشن را طراحی و پیاده‌سازی کنیم و دسترسی، جمع‌آوری دیتا و آنالیز آن با سرعت بالاتر و دقت بالاتری انجام شود.

بهرامی ادامه داد:   در حال حاضر می توانیم تضمین کنیم نسبت بودجه های  مساوی که تقسیم میشود به صورت سنتی و یا استفاده از این پلتفرم چیزی بین ۱۵ تا ۲۰ درصد بهره‌وری ارتقا پیدا کرده است.

در ادامه این مراسم سرفرازیان مدیر استراتژیک شرکت مات امروز ما آن را در ایران با رویکرد جدید و با استفاده از فناوری‌های جدید طراحی و اجرایی کردیم.

وی گفت: در دنیای امروز همه شرکت‌های تبلیغاتی خریدهای رسانه‌ای خود را براساس معیار ABB انجام می‌دهند از این رو اگر ما اطلاعات و دیتای مشخص نداشته باشیم در حوزه تبلیغات راه به جایی نمی‌بریم.

مدیر استراتژیک شرکت مات اظهار کرد: ما از دو سال پیش همه ابزارهای لازم را در جهت شناسایی مخاطبان مورد بررسی قرار دادیم وما به طور مستمر با افراد تماس گرفته و رفتار آنها را در حوزه تبلیغات مورد بررسی قرار دادیم.

در این مراسم اسماعیل پیونی مدیرعامل شرکت پیشگامان هوداد اظهار کرد: شرکت مات اولین هلدینگی است که با یک پایه دیتایی در حوزه تبلیغات وارد عمل شده است و پلتفرم دیتامات بر این اساس طراحی شده است.

وی تصریح کرد: در این پلتفرم ما قرار است عملکرد تبلیغات در حوزه‌های مختلف به خصوص تلویزیون و حوزه محیطی را مورد بررسی قراردهیم تا برندها بر این اساس مسیر راه خود طراحی و بررسی کنند.

پیونی تاکید کرد: با استفاده از این پلتفرم می توان محتوی مناسب در زمان مناسب و در برنامه مناسب به مخاطب داده شود.