رئیس امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: شوراهای راهبردی بازرسی با همکاری هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی ایجاد شده است که یکی از محورهای آن ضرورت افزایش نقش و اقتدار نظارتی امور بازرسی در این صنعت است.

به گزارش رویداد شرق به نقل از نیپنا؛ وحید برزگر، در نشست شورای راهبردی بازرسی صنعت پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، اظهار کرد: این شورای راهبردی با محوریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی در راستای ایفای نقش تنظیم گری در سطح ملی و همچنین اصلاح رویه ها، تعامل و همکاری میان شرکت های پتروشیمی ایجاد شده است.

برزگر ادامه داد: شوراهای راهبردی با همکاری هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی در مناطق مختلف تشکیل شده است و باید گفت که دستاوردهای جدیدی در روند پیگیری نقش و اقتدار نظارتی امور بازرسی صنعت پتروشیمی محقق شده است.

وی با بیان این که امور بازرسی نباید فقط محصور به شرکت ملی صنایع پتروشیمی باشد، گفت: تمام صنعت باید در این مسیر فعال باشد به طوری که با رصد مشکلات و کاستی ها، نسبت به گره گشایی از آنها اقدام کنند.

به گزارش نیپنا، نشست شورای راهبردی بازرسی صنعت پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی مارون برگزار شد و اعضای شورا در این نشست دیدگاه ها و نقطه نظرهای خود را با هدف نقش آفرینی موثر بازرسی ها در صنعت ارائه کردند.