عضو هیات مدیره شرکت ملی پست در نشست خبری عملکرد ۱۰۰۰ روز خدمت گفت: «امسال اصلی‌ترین وظیفه پست در جریان پیاده روی اربعین، توزیع به موقع گذرنامه‌ها است.»

 به گزارش رویداد شرق به نقل از ایسنا، سعید شریف‌زاده افزود: «معمولا در دو ماه منتهی به اربعین از ترافیک قابل توجهی برخوردار هستیم. البته امسال تمهیدات لازم در نظر گرفته شده تا گذرنامه‌ها به موقع به دست متقاضیان پیاده‌روی اربعین حسین برسد، ضروری است زائران هم به اطلاع‌رسانی‌ها در این مورد توجه کافی کنند.»
رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست گفت: «سال گذشته توانستیم با کمک و تلاش مسئولین، این وظایف را به درستی انجام دهیم و زائری نبوده که به دلیل دیر رسیدن گذرنامه از شرکت در مراسم اربعین محروم شود.»
به گفته وی، موضوع دیگر راه اندازی خدمت زائر پست است که سال گذشته با عنوان پست یافته اجرا شد و امسال تغییراتی در آن ایجاد و مقرر شده هشت ایستگاه با عنوان زائر پست مستقر شود.
او با اشاره به اینکه دو ایستگاه از این ایستگاه‌ها در محل کنسولگری نجف و کربلا است و شش ایستگاه دیگر در مسیر راهپیمایی اربعین در موکب‌های اصلی ایرانی است، افزود: «سال گذشته این خدمت فقط در حد اسناد و مدارک مفقود شده بود اما امسال تلفن همراه و کوله پشتی هم اضافه شده است.»