مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه بهترین تبلیغ برای شرکت‌های بیمه ، پرداخت به موقع و سریع در کنار ارائه خدمات خوب و متمایز است گفت: مهمترین مولفه بهبود روابط شرکت‌های بیمه با مشتریان خود، اطلاع رسانی است.

 به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، چهارمین جلسه کارگروه تبلیغات شرکت بیمه رازی با حضور دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی، ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و معاونان شرکت برگزار شد.
در این جلسه دکتر علی جباری با تاکید بر جایگاه نمایندگان و استراتژی نماینده محوری، گفت: همراهی و همکاری با نمایندگان و شبکه فروش در زمینه تبلیغات بسیار مهم است، زیرا نمایندگان و شبکه فروش نمای اصلی شرکت‌های بیمه هستند و شرایط توزیع و هزینه‌های تمام شده باید به گونه‌ای باشد تا با کمترین هزینه و در اسرع وقت فضای تبلیغاتی برای نمایندگان و شبکه فروش محیا شود.
مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: در کنار ایجاد فضای تبلیغاتی برای نمایندگان و شبکه فروش، باید در راستای حضور پرقدرت و بازاریابی قابل توجه شبکه فروش، شبکه بیمه رازی شرایط جدیدی را فراهم خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: مهمترین مولفه بهبود روابط شرکت‌های بیمه با مشتریان خود، اطلاع رسانی است، در کنار ارائه خدمات بهتر و متمایز باید اطلاع رسانی و آگاهی سازی رخ دهد و اطلاع رسانی و آگاه سازی قابل قبول زمانی رخ خواهد داد که خدمات دهی متمایزی از سوی شرکت رخ دهد.
جباری یادآور شد: بهترین تبلیغ برای شرکت های بیمه پرداخت به موقع و سریع در کنار ارائه خدمات خوب و متمایز نسبت به دیگر رقبا است و این مهم تاثیر بسزایی نسبت به تبلیغات و ارائه هدایای تبلیغاتی است.
جباری تمایز در ارائه خدمات و پرداخت به موقع خسارت را سرلوحه عملکرد شرکت بیمه رازی دانست و یادآور شد: تعامل و ارتباط درست با بیمه گذاران ومشتریان در فرآیند کاری و همکاری‌های آینده مهم است.
سرعت در تصمیم گیری ها و پاسخگویی یکی از عارضه‌های تاثیرگذار در ایجاد نارضایتی در بین بیمه گذاران و صنعت بیمه است و بیمه رازی با تاکید بر افزایش سرعت در تصمیم گیری و پاسخگویی، چرخش استراتژی نماینده محوری و شعبه محوری با رویکرد افزایش اختیار شعب را ابلاغ و اجرایی کرده است.