مدیرعامل بانک دی در بازدید از تعدادی از شعب ارزی ارائه دهنده خدمات به زائرین عتبات عالیات بر ضرورت توجه ویژه به خدمت رسانی باکیفیت به زائرین عتبات عالیات تأکید کرد.

 به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ در این بازدید که در روز جمعه هجدهم شهریور از سه شعبه ارزی – ریالی میدان ونک، سهروردی شمالی و تهرانپارس انجام شد، علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی ضمن تأکید بر خدمت رسانی ویژه به زائرین عتبات عالیات به ارائه رهنمودهایی درباره جذب منابع در شعب پرداخت.وی با اشاره به ضرورت شناسایی کسب و کارهای مستقر در حوزه جغرافیایی شعب برای ارائه خدمات ارزی و جذب منابع گفت: بازاریابی هدفمند شعب ناظر به شناخت بافت تجاری و اداری شرکت‌های مستقر در نزدیکی شعبه است.وی افزود: برگزاری جلساتی برای شناسایی نیازها و انتظارات مشتریان از خدمات بانکی و تسهیل دسترسی آنان به خدمات مورد انتظار از طریق تسلط شعبه به ظرفیت‌های منطقه تحت فعالیت و شیوه‌های انطباق محصولات با نیازهای مشتری میسر می‌شود.در پایان این بازدیدها قیطاسی ضمن دریافت گزارشی از شاخص‌های عملکردی این سه شعبه بر ضرورت حرکت هدفمند تمامی کارکنان برای تحقق اهداف تعیین شده شعب تأکید کرد.