مدیرعامل بیمه میهن با هدف آشنایی و دیدار و گفتگو با کارکنان و نمایندگان شعبه ساوه عصر دیروز از این شعب بازدید کرد.

 به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ سیدهادی شیخ الاسلامی در جریان این بازدید که مدیران سرمایه انسانی و امور شعب و نمایندگان نیز حضور داشتند، از نزدیک با مدیریت،کارشناسان و نمایندگان این شعبه به گفتگو نشست و ضمن ارزیابی عملکرد و روند فعالیت ها، از تلاشها و زحمات آنان قدردانی و بر تلاش مضاعف برای بهبود عملکرد و جلب رضایتمندی بیمه گذاران تأکید کرد.
شیخ الاسلامی گفت نقش همکاران شعب و شبکه فروش که در خط مقدم و بدنه اصلی شرکت مشغول فعالیت هستند بر کسی پوشیده نیست و این همکاران در تعامل مناسب با مردم و بیمه گذاران، بازاریابی، سرعت عمل در ارائه خدمات و جذب پورتفوی متوازن می توانند زیرساخت های یک شعبه موفق را استحکام بخشند و در تحقق اهداف مجموعه نقش آفرین باشند.
مدیرعامل بیمه میهن با اعلام این موضوع که نگهداشت شعب به لحاظ مالی و اقتصادی باید توجیه پذیر و برای مجموعه مقرون به صرفه باشد، بر فضای کسب و کار، سنجش و ارزیابی دقیق امور و نقطه بهینه هزینه-درآمد تأکید کرد و گفت کسب درآمد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بر نقدینگی شرکت تأثیر بسزایی دارد و شعبه باید تحلیل روشنی از میزان هزینه- درآمد در دوره های مختلف داشته باشد و با درنظر گرفتن هزینه و درآمد در مسیر سوددهی گام بردارند.
مدیرعامل بیمه میهن همچنین از تدوین سند راهبردی منابع انسانی و ارزیابی مشاغل به منظور جبران خدمات آنان خبر داد و بر توانمندسازی کارکنان و شبکه فروش از طریق آموزش های مورد نیاز و مستمر تأکید کرد.
در نشست مدیرعامل با همکاران این شعبه که شامگاه دیروز صورت گرفت، سرپرست شعبه گزارشی از فعالیت های خود ارائه کرد و کارکنان و نمایندگان هم مسائل و مشکلات خود را با مدیرعامل در میان گذاشتند.