سعید توتونچی ملکی عضو هیئت مدیره به همراه عباس خبازی مدیر امور راهبری شعب، مصطفی راستی‌فر مدیر بانکداری شرکتی و علی حسامی رئیس اداره پایش و ارزیابی عملکرد شعب، روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ در محل استقرار شعبه مجازی ۲۴*۷ حضور یافته و از اقدامات کارکنان شعبه در سال گذشته و ایام تعطیلات نوروز سال جاری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی ضمن ابلاغ مراتب قدردانی مدیرعامل این بانک در رابطه با فعالیت شعبه مجازی به عنوان تنها شعبه کشیک بانک در تعطیلات نوروز و پاسخگویی ۲۴ساعته به مشتریان و همکاران شاغل و بازنشسته و پایش عملیات شعب، لزوم انتقال چالش های شعب در سامانه‌ها به واحد فناوری بانک را مطرح نموده و خواستار پیگیری مستمر واحدهای ستاد تا رفع مشکلات به ویژه آن دسته از مشکلاتی شد که به مدت طولانی در نوبت رفع کامل قرار دارند و عملکرد مطلوب شعب بانک در کنار مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات و شرکت فناوری بانک(ایران اکسیکو) را عوامل اصلی موفقیت بانک در ارتقای نقش بانک در توسعه خدمات مالی و بانکی به تولیدکنندگان و صنعتگران دانست.
مدیر امور راهبری شعب نیز رفع مشکلات مربوط به تأمین نیروی انسانی و زیرساخت ها برای جبران تعداد محدود شعب این بانک را حیاتی دانسته و نقش شعبه مجازی در تحقق اهداف برنامه تحول دیجیتال بانک و انتقال فعالیت های مرتبط به شعب را مهم ارزیابی نمود.
امید کاملی رئیس شعبه یاد شده نیز اقدامات انجام شده در مقطع زمانی اسفندماه سال گذشته در هماهنگی با واحد فناوری و خزانه برای تأمین وجوه نقد شعب، پایش خودپردازها و پاسخگویی تمام وقت در تعطیلات نوروز به عنوان تنها شعبه کشیک فعال بانک را تشریح و گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ شعبه مجازی شامل جلسات آنلاین با شعب، احصاء و جمع‌بندی مشکلات سامانه بانکداری جامع، راهبری آرت بانکداری باز و آموزش و فرهنگ‌سازی تحول دیجیتال بانک و مشارکت در آرت دیجیتالی‌کردن فرآیندها، مشارکت در اجرای فرآیند تسهیلات غیرحضوری، مشارکت در فرآیند رفع مسدودی حسابهای چک برگشتی شعب سراسر کشور، پاسخگویی فوری و تمام وقت سامانه استعلام قضایی، برگزاری دوره آموزشی آنلاین بانکداری مجازی برای کلیه کارکنان بانک را ارائه نمود.
گفتنی است در پایان این جلسه عضو هیئت مدیره بانک با اهدای لوح تقدیر از کارکنان شعبه یادشده تقدیر نمود.