بهنام فتحنایی: یک مقام مسئول در صنعت بیمه با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه ها پل ارتباطی مناسبی بین بیمه ها و بورس ایجاد خواهد کرد، گفت: یکی از اقدامات ارزشمند در حوزه بیمه که به همت بیمه دی محقق شده است بالا بردن فرهنگ ، ترویج و توسعه بیمه در جامعه است.

یک کارشناس حوزه بیمه در گفتگو با رویداد شرق اظهار داشت: کرونا ویروس به تمامی صنایع لطمه وارد کرد و صنعت بیمه نیز در این زمینه دچار لطمه هایی شده است، اما پسا کرونا موجب شد تا رونق مجدد به صنایع از جمله صنعت بیمه برگردد و با برپایی نمایشگاه ها کمک بزرگی به فعال شدن صنعت بیمه خواهد شد.
وی افزود:برپایی نمایشگاه ها با محوریت صنعت بیمه موجب به دست آوردن مشتری خواهد شد، اما اینکه موفقیتی در برپایی این نمایشگاه به وجود می آید کارشناسان باید در این زمینه نظر دهند؛ در مجموع بنده معتقدم که هر نمایشگاهی یک اهدافی دارد و در این نوع نمایشگاه بنگاه های اقتصادی از خدمات و تعاملات بیمه ای بهره مند خواهند شد.
این کارشناس حوزه بیمه ادامه داد: برپایی نمایشگاه ها پل ارتباطی بین بیمه و بورس به وجود خواهد آورد و این پل ارتباطی کمک بسزایی در ارائه خدمات به شهروندان خواهد داشت؛ در مجموع نمایشگاه ها مقدمه ای را فراهم خواهد کرد تا بنگاه های بزرگ اقتصادی در کنار یکدیگر قرار گیرند و گفتمان انجام دهند و راهکارهای نوین و فنارورانه و خلاقانه به مشتریان و عموم جامعه ارائه دهند که خود یک حرکت مناسب و معقول خواهد بود.
وی درپاسخ به این سوال که آیا بیمه دی چه دست آورده های در حوزه نمایشگاهی داشته است؟ پاسخ داد: در حوزه های گوناگون بیمه دی ورود پیدا کرده است تا خدمات دهی خود را به روش روز دنبا به شهروندان ارائه دهد، با وجود اینکه امروز دومین روز از برپایی این نمایشگاه است شاهد استقبال مراجعه کنندگان به این نمایشگاه هستیم.
وی افزود: یکی از اقدامات بیمه دی بالا بردن فرهنگ بیمه در حوزه های کلان و خرد است، موضوع اطلاع رسانی و ترویج بهره مندی از بیمه با راهکار های نورآورانه و خلاقانه و دوری از روش های سنتی که جذابیتی برای عموم مردم ندارد صورت گرفته است و این روزها شاهد آن هستیم که بیمه دی خدمات دهی خود را به هموطنان افزایش داده است.
این مقام مسئول در بیمه دی خاطر نشان شد: به طور کلی دستاوردهای بیمه دی در حال محقق شدن است، که در نظر داریم تعاملات و گفتگوها را با کل صنایع پیش بریم، خود این نمایشگاه ها و بازدیدها از سوی مدیران این صنعت کمک بسزایی به صنعت بیمه خواهد داشت، همچنین ترویج و توسعه بیمه از جمله اقدامات بیمه دی است که اقدامات دیگری در حال محقق شدن است.