امکان استفاده از خدمات غیرحضوری مالی و غیر مالی در سامانه بام سازمانی بانک ملی ایران برای اتباع بیگانه فراهم شد.
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، امکان ایجاد حساب کاربری بام سازمانی همانند سازمان ها و شرکت های ایرانی و ارایه خدمات بانکداری غیرحضوری از جمله چک صیادی برای شرکت های دارای امضا دار تبعه کشورهای خارجی میسر شده است.
بام سازمانی با توجه به اهمیت ویژه سازمان ها و مشتریان بزرگ برای بانک ملی ایران که عموماً به صورت چند شرکتی و هولدینگ مدیریت می شوند و نیاز به خدمات و سرویس های خاص بانکداری جهت کنترل و مدیریت یکپارچه منابع و مصارف مالی و امور بانکی خود دارند، طراحی شده و ارائه بسترها و سرویس های خاص نرم افزاری به این گروه از مشتریان را امکان پذیر کرده است.
بانکداری سازمانی بانک ملی ایران به عنوان پل ارتباطی سازمان و این بانک، خدماتی نظیر امکان تعریف حساب های سازمان، امکان تعریف قوانین دسترسی برای تراکنش های سازمان، امکان تعریف مشتریان سازمان و تهیه گزارش های خاص بر اساس مشتری، امکان ثبت و مدیریت دستور پرداخت آنی، گزارش صورت حساب، گزارش ریز تراکنش، صورتحساب تلفیقی، امکان تقسیم وجوه و واریز حقوق، امکان ارائه سرویس های بانکداری به صورت وب سرویس بر اساس سطوح دسترسی هر کاربر و امکان ارتباط با سامانه های داخلی سازمان ها را ارایه می کند.