بانک ملی ایران در پیامی شهادت شهدای خدمت؛ «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» ریاست محترم جمهور، «آیت‌الله آل هاشم» امام جمعه تبریز، «دکتر حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه و « مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و هیات همراه را در پی وقوع سانحه هوایی سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی به مقام معظم رهبری مدظله العالی ، خانواده های مکرم شهداء، سران قوا و ملت شهید پرور کشورمان تسلیت گفت.

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

ضایعه شهادت رئیس جمهور و همراهان در پی وقوع سانحه هوایی موجب تأسف و تاثر عمیق شد.

تلاش برای خدمت رسانی به مردم و کار برای رضای خالق و خلق، جزو ارزشمندترین امور در اسلام است که همطراز با عبادت خداوند متعال شمرده شده است.

شهید آیت الله رئیسی این انسان فرهیخته، با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در خدمت به مردم از جمله در سمت تولیت آستان قدس رضوی و ریاست قوه قضائیه همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید.

این خدمتگزاران متعهد و پرتلاش، با روحیه جهادی و حضور مسئولانه در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری، کارنامه پرباری از خود بر جای گذاشتند که به یقین در یاد و خاطره مردم قدرشناس کشورمان باقی خواهد ماند.

این یادگاران دوران دفاع مقدس، در طول ایام انقلاب اسلامی با قبول مسئولیت‌های مهم و پس از آن در نظام جمهوری اسلامی با کار شبانه روزی نهایت اخلاص و ایثار را در عرصه خدمت به هموطنان تبلور بخشیدند.

آن شهداء پس از سال‌ها مجاهدت، ایثار و خدمت در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی، از ایثار و‌فداکاری در دفاع مقدس و دفاع از کشورمان تا خدمت بی‌منت به مردم، دعوت حق را لبیک گفتند و به یاران شهیدشان پیوستند.

همت والا و تلاش های ارزنده ایشان برای حل مشکلات مردم، در یاد‌ها زنده و جاری و برای همه عاشقان جهاد و شهادت، الگویی به یادماندنی است.

آنچه مسلم است در مسیر پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان نام و خدمات ارزشمندشان همواره در یادها خواهد ماند.

کارکنان بانک ملی ایران با کمال تاسف و تاثر این ضایعه را محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی و به ویژه خانواده ها و دیگر بازماندگان مکرم شهداء، تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهدای عزیز، علو درجات و محشور شدن با اولیای الهی را مسئلت دارند.