محورهای همکاری در حوزه نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته در نشست رئیس مرکز نوآوری شرکت ملی پست با نمایندگان شرکت های وب بررسی شد.

به گزارش  رویداد شرق به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ طی حضور محمدرضا قادری در پارک فناوری فردا و دیدار با نمایندگان شرکت داده گستر عصر نوین (های وب) محورهای همکاری دو شرکت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بازدید از مرکز تماس و مونیتورینگ شرکت های وب و بررسی فضای کار اشتراکی بین مرکز نوآوری پست و این شرکت از جمله برنامه های این نشست بود. در این نشست نمایندگان های وب به منظور توسعه همکاری های نوآورانه و فناورانه برای انعقاد تفاهم نامه با مرکز نوآوری پست ابراز تمایل کردند. 
 تکمیل زنجیره‌ی ارزش به منظور حفظ توان  رقابتی در بازار، ایجاد اکوسیستم نوآوری با هدف کنار‌ هم قرار گرفتن فعالیت‌های مختلف شرکت‌های استارت‌‌آپی و زیرمجموعه، تسهیل و ایجاد فضای برای ورود شرکت‌های استارت‌آپی و کسب و کار‌های نوپا به اکوسیستم استارت‌آپی ایران و کمک به تامین نیروی انسانی و معرفی استعدادهای داخلی به کسب و کار‌ها و همچنین فرآهم آوردن خدمات هوشمند با سرمایه‌گذاری هدفمند با فرم پارک پلتفرمی از جمله موارد مورد بحث در این نشست بود.پارک فناوری فردا با هدف تمرکز بر حوزه‌ی هوش مصنوعی و چشم‌انداز تبدیل شدن به اولین پارک خصوصی ایران در این حوزه‌ فعالیت دارد.

گفتنی است محمدرضا بهادری سرپرست منطقه شمال غرب نیز در این دیدار، محمدرضا قادری را همراهی کرد.