پیرو برنامه جامع عملیاتی مدیریت امورشعب استانهای بانک ایران زمین با محوریت بررسی عملکرد شعب در سال جاری، با هدف تبیین سیاست ها و اولویت های بانک و دستیابی به اهداف تعیین شده، جلسه ای با حضور مدیر، معاونین و روسای شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان برگزار شد.
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این جلسه سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان راز موفقیت بانک را ارائه خدمات متنوع به مشتریان و جذب منابع مالی دانست و گفت: انسجام بین کارکنان و ایجاد تعامل مثبت و مستمر با مشتریان و نیز درک و شناخت بهتر نیاز آنان به منظور برآورده نمودن انتظارات مشتریان در سریع ترین زمان ممکن لازمه دستیابی به موفقیت است.
مدیر استان افزود: رعایت آراستگی فردی، نظم و انضباط در شعبه می تواند تاثیر بسزایی در جذب مشتریان و افزایش رضایت آنها باشد.
سلیم بهرامی نقش کارکنان در ارائه خدمات و محصولات بانکی را بسیار ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: ویژگی خدمات بانکی این است که نحوه معرفی و ارائه سرویس ها توسط کاربران بسیار مهم بوده و میزان رضایت مشتریان از خدمات، به آن بستگی دارد.