🔹بیمه نامه مستمری مادام العمر “رایان” در راستای پاسخ به نیازهای واقعی مردم جهت بهبود وضعیت اقتصادی افراد و تامین مالی در دوران بازنشستگی با شعار “پنج سال پرداخت، مادام العمر دریافت” طراحی و در تیر ماه امسال به بازار بیمه ای کشور ارائه شد.

به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، فرامرز خجیر، عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا در گفت و گو با بخش خبر روابط عمومی اظهار داشت: طرح جدید بیمه نامه مستمری مادام العمر”رایان” درمدت پنج ماه، بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال به فروش رفت که این امر در رشد فروش و بهبود ترکیب پرتفوی بیمه آسیا تاثیر مطلوبی داشت.

وی افزود: با عرضه بیمه نامه رایان، رشد فروش بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا در هشت ماهه ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، بالغ بر ۴۰۰ درصد افزایش یافت و سهم بیمه اندوخته دار زندگی شرکت از ۳٫۸ درصد به حدود ۱۱ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رسید و در این مدت، رتبه دوم فروش بیمه های زندگی در صنعت بیمه کشور به بیمه آسیا اختصاص یافت.

فرامرز خجیر تصریح کرد: این بیمه نامه در پی حمایت های هیات مدیره، مدیرعامل و سایر ارکان شرکت و همچنین تلاش ارزنده کارشناسان مدیریت بیمه های عمرو پس انداز، بر مبنای ریسک سنجی و شناسایی نیازهای واقعی جامعه، طراحی و به بازار عرضه شد.

وی در رابطه با ماهیت طرح بیمه نامه مستمری مادام العمر رایان بیمه آسیا افزود: این طرح با توجه به شرایط اقتصادی جامعه در سال های اخیر، افزایش چشمگیر تقاضا برای بیمه نامه مستمری و تکمیل کننده دوران بازنشستگی و در راستای راهبرد هیأت مدیره شرکت بیمه آسیا مبنی بر توسعه فروش بیمه های زندگی با هدف اصلاح ترکیب پرتفوی، طراحی و ارائه شده است.

عضو هیأت مدیره و معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا با اشاره به استقبال مطلوب از طرح رایان گفت: ویژگی‌های ممتاز این بیمه نامه نسبت به محصولات مشابه در بازار، برند برتر بیمه آسیا در صنعت بیمه، پشتیبانی ارکان شرکت و همچنین تلاش ارزنده مدیر و همکاران مدیریت بیمه های عمر و پس انداز، با همراهی و همکاری استان های کشور و شبکه فروش توانمند، از عوامل موفقیت فروش بیمه نامه مستمری مادام العمر رایان بودند.

وی افزود به دلیل توانمندی مالی شرکت، مرحله جدید فروش بیمه نامه مستمری رایان با تکیه بر ظرفیت ها و منابع مالی داخلی، در حال اجراست و همچنان با استقبال مردم، مشتریان و شبکه فروش روبرو است و امیدواریم فروش این محصول جدید، سهم بالایی از بیمه های زندگی را در بیمه آسیا و صنعت بیمه به خود اختصاص دهد.