رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و مسئولیت اجتماعی شستا با اشاره به تهیه طرحی برای هم افزایی رسانه‌ای بر اهمیت این موضوع تاکید کرد.

 به گزارش رویداد شرق به نقل از شستا رسانه، کامبیز زاهدپور، مشاور مدیرعامل و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و مسئولیت اجتماعی شستا در هم‌اندیشی معاونین و مدیران برنامه‌ریزی هلدینگ‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با اشاره به همایش مشترک مدیران عامل و روابط عمومی‌های هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه شستا توضیحاتی درباره بهبود هویت بصری ارائه کرد.

وی درباره نوسازی برند شستا گفت: بودجه پیشنهادی هلدینگ‌ها مربوط به روابط عمومی به مرکز اطلاع‌رسانی و مسئولیت اجتماعی ارسال شده و ما با بررسی بودجه پیشنهادی سعی در برنامه ریزی بهتر برای این حوزه داریم.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و مسئولیت اجتماعی شستا بر لزوم هم افزایی هلدینگ‌ها جهت حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تاکید کرد و افزود: باید هزینه حضور در این نمایشگاه‌ها با خروجی و هدف حضور در برخی از این نمایشگاه‌ها تطابق داشته و از نظر منطقی قابل دفاع باشد.

وی تصریح کرد: طرحی برای هم افزایی همه بخش‌های مختلف شستا برای حضور در رسانه‌های رسمی آماده شده که به زودی ابلاغ می‌شود و هدف آن جلوگیری از اقدامات باج نیوزها است.