مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت تحقق حداکثری شاخص‌های سلامت اداری از اهداف این بانک است.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه کمیته سلامت اداری اظهار داشت: این بانک علاوه بر شفافیت و رعایت کامل استانداردهای حسابداری و مالی، اهتمام لازم برای تبعیت از سیاست های دولت در ارتباطات مردمی و پاسخگویی به مراجعین و رسیدگی به پیشنهادها و شکایات را داشته است.
وی افزود: در دولت سیزدهم شاهد بوده ایم که شهید آیت الله رئیسی، دولتمردان و مدیران ارشد و اجرایی اهتمام والایی برای ارتباطات مردمی، رسیدگی به مشکلات، ارتقای سطح معیشت مردم، ایجاد اشتغال و راه اندازی و تکمیل پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی داشته اند، لذا بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل دولت، تدابیر و اقدامات متنوعی برای رونق تولید ایجاد اشتغال، ارتقای معیشت منظور داشته است و مد نظر بوده تا عزت نفس و تکریم ارباب رجوع در بالاترین سطح رعایت گردد.
این مقام بانکی تاکید کرد: همواره رصد می کنیم تا عملکرد استانها در کسب امتیاز از گزارش های مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهترین نحو ممکن باشد، به استانها توصیه کرده ایم علاوه بر حسن اخلاق و راهنمایی کامل، در مستند سازی و پیگیری مجدانه برای رسیدگی به پیشنهادها، انتقادات، مشکلات و شکایت نیز اهتمام کافی را داشته باشند. مدیران ارشد بانک همواره در میزهای پاسخگویی و ارتباطات مردمی حضور موثر داشته اند.
در این جلسه که با حضور معاونین مدیرعامل و جمعی از مدیران ستادی برگزار شد، مباحثی از جمله بررسی عملکرد استانها در حوزه ارتباطات مردمی، راهکارهای ارتقای شاخص های ارزیابی عملکرد و تداوم رتبه های برتر، صیانت حقوق مشتریان، بهینه سازی نگهداری وجوه نقد در شعب، رسیدگی به برخی موضوعات و مصادیق حقوق شهروندی، شناسایی گلوگاه های فساد جهت پبشگیری و برخی موضوعات بازرسی مورد بحث قرار گرفت.