جمعی از مدیران بانکی کشور امروز به نمایشگاه الکامپ آمدند تا از نزدیک با محصولات دیجیتال اپراتور اول ارتباطی کشور آشنا شوند و تقاضای بهرهبرداری از راهکارهای هوشمندسازی همراه اول را داشته باشند.
به گزارش رویداد شرق به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سومین روز از برگزاری نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۳ در حالی برگزار شد که برخی چهره های صنعت بانکداری کشور نظیر هیات هایی از بانک های ملی و سپه نیز مهمان گروه همراه اول حاضر در سالن ۳۵ نمایشگاه بین المللی تهران بودند.
حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول در بازدیدی که آیت اله ابراهیمی، مدیرعامل بانک سپه امروز سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ از غرفه همراه اول داشت، به ارائه سرویس ها و پلتفرم های دیجیتالی که می توانند برای بانک ها کاربردی باشند، پرداخت.
مدیرعامل بانک سپه در مواجهه با سرویس Cloud PBX همراه اول که یک سیستم مرکز تماس مبتنی بر ابر است و می تواند در کنار مدیریت بهینه تماس های ورودی و خروجی سازمان، با یکپارچه سازی سامانه های مختلف سازمان امکان چابکی و انعطاف در ارائه خدمات مرکز تماس را بدون وابستگی به مکان و زمان فراهم آورد، ابراز علاقه مندی کرد و گفت که این سرویس می تواند از هزینه های سر بار بسیاری از سازمان ها بکاهد.
محصول «پیامک مکان محور» که سرویسی بر مبنای تشخیص مکان لحظه ای کاربران در شبکه مخابرات سلولی است و می تواند کاهش تخلفات و کلاهبرداری ها را به ارمغان آورد، دیگر سرویسی بود که مورد توجه مدیران بانک سپه قرار گرفت.
در ادامه این بازدید نیز از همراه اول بابت پیاده سازی سرویس های هوشمند «ردگیری و مانیتورینگ کانتینری» و نقش آفرینی در حوزه «اپراتوری انرژی» تقدیر شد.
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه ها و سرویس های همراه اول در نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۳ به پرتال این رویداد به نشانی https://mci.ir/elecomp مراجعه کنند.