اعضای انجمن روابط عمومی های ایران شاخه خراسان شمالی در رویداد “دوشنبه های توسعه” به منظور هم فکری، هم اندیشی و بیان راهکارهای تقویت برندینگ و هویت استان گرد هم آمدند تا در جهت هم اندیشی و هم افزایی فکری در حوزه توسعه استان در بخش برندینگ گام بردارند.

اعضای انجمن روابط عمومی های ایران شاخه خراسان شمالی در رویداد “دوشنبه های توسعه” به منظور هم فکری، هم اندیشی و بیان راهکارهای تقویت برندینگ و هویت استان گرد هم آمدند تا در جهت هم اندیشی و هم افزایی فکری در حوزه توسعه استان در بخش برندینگ گام بردارند.

دوشنبه های توسعه” همکاری جمعی از مدیران بازنشسته،دانش آموختگان و کارشناسان علاقه مند و دغدغه مند رشته های مختلف برای هم اندیشی و هم افزایی فکری در حوزه توسعه خراسان شمالی است.

این جلسه با مشارکت مدیران و فعالان روابط عمومی دستگاه های اجرایی و صنایع استان؛ تعدادی از کارآفرینان و حقوق‌دانان استان و … در حالی برگزار شد که ابولفضل نیکبخت رئیس نمایندگی انجمن روابط عمومی‌های ایران، شاخه خراسان شمالی به معرفی انجمن و اقدامات صورت گرفته از ابتدای فعالیت انجمن اشاره کرد و مهم ترین دغدغه و مساله مورد توجه این انجمن “تقویت برندینگ و هویت استان” را معرفی کرد .

“نیکبخت” مساله برندسازی استان را حلقه مغفول مانده ای دانست که تاکنون به آن توجه خاصی نشده، برندینگ خلق یک هویت مستقل و دستیابی به جایگاه اصیل و نامیرا در ذهن مخاطب است.

رییس انجمن روابط‌عمومی ایران در خراسان شمالی به چالش ها و مسائلی که تاکنون مانع از تقویت برندینگ در استان شده اشاره کرد و به چند و چون عدم دستیابی به این مهم پرداخت.

وی افزود: در حالی که خراسان شمالی ظرفیت های بسیاری برای معرفی خود دارد متاسفانه مغفول مانده و باید برای استانی که دیگر نام نوپا بودن به خود نمی گیرد اقداماتی هدفمند، با برنامه و گسترده داشت تا در اذهان هر مخاطبی جایگاهی ملموس به خود بگیرد.

محسن عظیمی نیز به برگزاری جلسات هفتگی در مجموعه خانه امید بجنورد اشاره کرد و گفت: نشست های “دوشنبه های توسعه”از ابتدای سال ۹۷ هر هفته در روزهای دوشنبه در خانه امید بجنورد با هدف هم اندیشی و هم افزایی فکری در حوزه توسعه استان با عنوان”دوشنبه های توسعه”برگزار شده و هر هفته به یک موضوع اختصاص یافته که با استقبال خوبی از بخش دولتی و خصوصی مواجه شد.
عظیمی نیز راهکارهای پیشنهادی خود را به اعضای این انجمن در ارتباط با مساله تقویت برندینگ و هویت در استان مطرح کرد که مورد استقبال اعضای این انجمن قرار گرفت.

حمید شایان رییس کمیته آموزش انجمن نیز خواستار نظم و ساماندهی فضای رسانه ای استان شد آن طور که باید به موضوع برندینگ در استان تخصصی نگاه نشده و همین نگاه پوسته ای سال هاست که این استان را از این مهم باز داشته است.
به گفته وی حضور سرمایه گذار،برپایی رویدادهای بین المللی و حرکت در جهت تقویت زیر ساخت ها می تواند به برندسازی و هویت استان کمک کند.

هم اکنون اعضای تمامی کمیته های این انجمن معرفی شده و هر کمیته در راستای اهداف خود به منظور تقویت برندینگ و هویت استان گام بر می دارند.