مهندس علیرضا رجبزاده مدیر کنترل کیفیت فولاد کویر، از اهمیت کیفیت و پشتیبانی مستمر برای جلب رضایت مشتریان و همچنین برنامههای آینده شرکت برای توسعه دانش کارکنان و ارتقاء کیفیت محصولات سخن گفت.
مدیر کنترل کیفیت فولاد کویر بر اهمیت کیفیت و نقش آن در رضایت مشتری تاکید کرد و گفت: یکی از شاخصهای کیفیت کنترل محصول است که باید با حداکثر دقت و تطبیق با استانداردهای مرتبط انجام شود چرا که استاندارد، زبان مشترک بین تولیدکننده و مشتری است.
مهندس علیرضا رجبزاده با اشاره به روند پروژه های توسعه این شرکت اظهار داشت: با راهاندازی فرآیند فولادسازی، خط نوردی را با ابعاد و ویژگیهای هوشمندانه مورد نیاز خواهیم داشت تا مشتریان دقیقا همان محصول مورد نظرشان را دریافت کنند.
وی در رابطه با اهمیت رضایت مشتریان گفت: علاوه بر فروش محصولات، پشتیبانی مستمر نیز در دستور کار فولاد کویر است تا در مواقع بروز مشکل در پروسههای اجرایی، به مشتریان مشاوره تخصصی ارائه شود. تا این اطمینان حاصل شود که تمامی نیازهای آنها برطرف شده است. در واقع پشتیبانی موثر و سریع و حل مسائل مشتریان در لحظه، یکی از دلایل متمایز بودن فولاد کویر است.
رجبزاده ادامه داد: برگزاری دورههای آموزشی برای آشنایی کارکنان با استانداردها و توجه به اهمیت و حساسیتهای محصولات صنعتی و ساختمانی، نظیر فولادهای SBQ، تجهیزات فولادسازی و همچنین تقویت دانش متالوژری کارکنان و افزایش سطح دانش واحد کنترل کیفی در دستور کار قرار دارد تا این اطمینان حاصل شود که کارکنان از نظر دانش و تخصص کاملاً بهروز باشند.