تولید ورق گالوانیزه در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری از مرز۱۷۷۲۸۴ تن گذشت و برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات این شرکت ثبت گردید.

به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام خبر ثبت رکوردهای تولید ماهانه و۶ماهه در این شرکت گفت : شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری با تلاش و عزم راسخ کارکنان و تیم مدیریتی خود موفق به ثبت رکورد جدید در میزان تولید ماهانه و نیز۶ماهه شد.

حمید شجاعی افزود :شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری با همه توان همواره در تلاش است در دوره زمانی هرچه کوتاه‌تر به ظرفیت نامی خود یعنی تولید ۴۰۰هزارتن انواع محصولات گالوانیزه دست یابد .

شجاعی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری بیان کرد : انتخاب شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” از سوی مقام معظم رهبری اهمیت تولید را در سال جاری دوچندان نموده و انتخاب این شعار بیانگر درجه بالای اهمیت موضوع تولید می باشد و کارکنان شرکت ورق خودرو این مهم را سرلوحه برنامه های کاری خود قرار داده و با اراده آهنین در حال نیل به اهداف بلند مدت شرکت می باشند.

وی خاطرنشان کرد:تیم مدیریتی و واحد های پشتیبانی شرکت ورق خودرو با حمایت های بی دریغ شرکت معظم فولاد مبارکه موفق شد تا کنون بیش از ۲۰ گرید متنوع از محصولات گالوانیزه را تولید و روانه بازار نماید. شجاعی اظهار داشت :تولید محصولات گالوانیزه در شرکت ورق خودرو در مدت مشابه سال قبل ۱۶۳۰۸۴ تن بود و امسال با رشدی معادل ۸درصد موفق به ثبت رکورد شدیم.

مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در خصوص ثبت رکورد تولید ماهانه نیز گفت:در شهریور ماه با تولید۳۳۶۸۰ تن محصول موفق به ثبت رکورد تولید ماهانه شدیم و رکورد ماهانه قبلی که مربوط به اردیبهشت ماه سال‌جاری با رقم ۳۳۵۵۰تن بود را به میزان ۱۳۰ تن افزایش دادیم. وی درپایان از تلاش و همت شبانه روزی کارکنان واحدهای مختلف شرکت از جمله تولید،تعمیرات ونگهداری، تکنولوژی،دفتر فنی ،خرید و تدارکات و تمامی واحدهای یاری دهنده واحد تولید،قدردانی نمود.