الجی الکترونیکس (LG) از عرضه فناوری تشخیص خودکار محتوا(ACR) در تلویزیونهای الجی در سراسر جهان، از سپتامبر امسال خبر داد. این راهکار جایگزین فنآوری قبلی خواهد شد و راهکار ACR روی میلیونها تلویزیون هوشمند در ۲۷ کشور در قاره¬های اروپا، آفریقا، آسیا-اقیانوسیه، آمریکای لاتین و استرالیا قرار خواهد گرفت.
فنآوری جدید ACR که توسط LG Ads Solutions ارائه شده است هماینک در تلویزیونهای هوشمند الجی در آمریکا فعال است، و پس از ارائه، دادههای LG CTV منحصرا از طریق LG Ads Solutions قابل دسترس خواهد بود.
به گفتهی کریس جو، معاون ارشد و مدیر تجارت پلتفرم شرکت سرگرمی خانگی الجی: «از ماه مه امسال که LG Ads Solutions ارائه شد، تیم ما در سطح جهانی شتاب چشمگیری در این تجارت داشته است. ارائهی ACR جدید دستاورد برجستهی دیگری است که نشانگر تعهدمان به کمال و پایبندی به ارائهی بهترین راهکارهای تبلیغاتی ممکن به برندها و نهادهای سراسر دنیاست.»
راگو کودیج، مدیرعامل این شرکت، میگوید: «این امر، آغازگر مرحلهی جدید و مهمی از تجارت جهانی تبلیغات CTV ما با LG Ads Solutions خواهد بود. لحظهای با اهمیتِ بسیار برای برندهای سراسر جهان و نیاز روزافزون آنها برای نزدیک شدن به بینندگانی است که اشتراک کانالهای تلویزیون خود را لغو میکنند و افرادی که در روز کمتر از دو ساعت تلویزیون تماشا میکنند و بهجای آن از خدمات رسانهای اینترنتی (OTT) استفاده میکنند. حالا با LG Ads Solutions ، برندهای سراسر جهان میتوانند با استفاده از بهترین دادههای ACR این صنعت، تبلیغات CTV را برنامهریزی، راهاندازی و ارزیابی کنند و موفقیت کمپینهای تبلیغاتی خود را تضمین کنند.»
دادههای ACR، که منطبق با قوانین جهانی حریم خصوصی اطلاعات کاربران است، بدون در اختیار گذاشتن اطلاعات شخصی کاربران، به برندها کمک میکند تا متوجه شوند تبلیغات تلویزیونی با چه فواصل زمانی در هر خانه پخش شده است. این ویژگی برای برندها به معنی قابلیت افزایش تعداد دفعات پخش تبلیغ در خانههایی است که تبلیغی دریافت نکردهاند، و توقف پخش تبلیغ در خانههایی است که بیش از اندازه تبلیغ دریافت کردهاند، و همچنین ارائه تبلیغات به خانههایی است که تبلیغات رقبا را دریافت میکنند. از دیگر عملکردهای مهم این روش، اطلاع دادن به برندها و نهادهاست که کدام خانهها هیچ تبلیغی دریافت نمیکنند.
علاوه بر این، از این دادهها میتوان برای اندازهگیری تأثیرگذاری تبلیغات استفاده کرد؛ مثلاً اینکه آیا یک تبلیغِ بهخصوص توجه بیننده را به سمت برنامهی تلویزیونی یا فیلم خاصی معطوف کرده، یا تبلیغی خاص بیننده را به دانلود یا خرید اشتراک اپلیکیشن یا خدمات OTT ترغیب کرده است.
LG Ads Solutions هماینک در بیش از ۴۰ کشور جهان به برگزاری کمپینهای CTV کمک میکند. اکنون، برندها در هر کشوری در جهان که ACR در آنها ارائه شود میتوانند بلافاصله کار با LG Ads Solutions را آغاز کرده و با درک مخاطبان تلویزیون در کشور خود با جزئیات کامل، بتوانند بخشهای مخاطبان، دسترسی، تعداد دفعات پخش و تأثیر تبلیغات سنتی و استریم را در تلویزیونها مشخص کنند.