مریم امانی، مدیر بیمههای درمان، عمر و حوادث گروهی بیمه معلم راههای دریافت خسارت و ارائه مستندات زائران اربعین را اعلام کرد.
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابطعمومی شرکت بیمه معلم، امانی با انتشار اطلاعیهای خطاب به زائران اربعین اعلام کرد: زائران گرامی اربعین ۱۴۰۳ که تحت پوشش بیمه معلم قرار داشتند، در صورت بروز هر یک از خطرات تحت پوشش بیمهنامه اربعین که در چارچوب تعهدات بیمهنامه خریداری شده و طی زمان اعتبار پوشش بیمهای بوقوع پیوسته است، میتوانند با اعلام خسارت و ارائه مدارک و مستندات به شعب بیمه معلم در سراسر کشور نسبت به دریافت خسارت خود اقدام کنند.
او در ادامه تصریح کرد: فهرست شعب بیمه معلم در سایت این شرکت به آدرس https://mic.co.ir قابل مشاهده است و بیمهگذاران عزیز میتوانند به نزدیکترین شعبه به محل زندگی خود مراجعه کنند.
امانی با اشاره به مدارک لازم برای اعلام خسارت زائران اربعین، گفت: مستندات مربوط به بیمهنامه خریداری شده در سامانه سماح، مستندات مربوط به اقدامات درمانی دریافت شده در خاک عراق و ایران، کپی صفحه اول، صفحه مهر ورود و خروج گذرنامه بیمهشده، مدارک و مستندات مربوط به حادثه تحت پوشش و مدارک و مستندات مربوط به فوت بیمهشده برای اعلام و ثبت خسارت مورد نیاز است.