شرکت بیمه کارآفرین در سال‌های گذشته در تلاش بوده تا راهکاری را ارائه کند تا در حوزه سرمایه‌گذاری بالاترین بازدهی را کسب کرده و برای سرمایه‌گذاران و ذینفعان شرکت وضعیت خوبی را رقم بزند.

شرکت بیمه کارآفرین در سال‌های گذشته در تلاش بوده تا راهکاری را ارائه کند تا در حوزه سرمایه‌گذاری بالاترین بازدهی را کسب کرده و برای سرمایه‌گذاران و ذینفعان شرکت وضعیت خوبی را رقم بزند. بر اساس همین استراتژی‌ها شرکت بیمه کارآفرین در شش ماه اخیر توانسته با توجه به دستورالعمل ها، بازدهی خوبی را ثبت کند.
میلاد ویشکایی مدیر سرمایه گذاری بیمه کارافرین در گفتگو با خبرنگار بانکداری ایرانی با بیان مطالب فوق و با اشاره به افزایش سرمایه گذاری‌های بلندمدت و کوتاه مدت شرکت تصریح کرد: رشد سود سرمایه گذاری در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۹ معادل ۶۷ درصد می باشد که عمده رشد مذکور در سرفصل سود سهام در بازار سرمایه انجام شده است. در واقع در پایان شهریور امسال از محل اوراق مشارکت و اسناد خزارنه ۳۳۸ میلیارد ریال ، از محل صندوق های سرمایه گذاری ۶۲۷ میلیارد ریال از محل سود سپرده های پس انداز ۷۹۷ میلیارد ریال و از محل سهام چهار هزار و ۲۲۷ میلیارد ریال سود کسب کردیم که در مجموع در پایان شهریور پنج هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال سود نصیب شرکت بیمه کارآفرین شد. این در حالی است که در شش ماهه نخست سال گذشته از محل اوراق مشارکت ۳۶۹ میلیارد ریال، صندوق سرمایه گذاری ۸۱۹ میلیارد ریال، سود سپرده و حسابهای پس انداز ۷۷۰ میلیارد ریال و از محل سود سهام یک هزارو ۶۱۷ میلیارد ریال و در مجموع سه هزار و ۵۷۶ میلیارد ریال سود کسب کرده بودیم.بازدهی 67 درصد سرمایه گذاری‌های شرکت طی شش ماه گذشته