شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل «شایا»، در غرفه ایرانسل در سالن اصلی (۳۸) نمایشگاه بینالمللی الکامپ رونمایی شد.
شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل «شایا»، در غرفه ایرانسل در سالن اصلی (۳۸) نمایشگاه بینالمللی الکامپ رونمایی شد.
به گزارش رویدادشرق به نقل از روابط عمومی ایرانسل، امروز چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ و در چهارمین روز نمایشگاه بینالمللی الکامپ، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف ارائه خدمات و تجربههای ایرانسل در زمینه پشتیبانی مشتریان به سازمانها و کسبوکارهای کوچک، متوسط و بزرگ، شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل «شایا» را به عنوان پلتفرم Call Center as a Service، رونمایی کرد.
شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل «شایا»، سرویسی است که با هدف تحول فضای کسبوکار، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتریمداری، خدمات برونسپاری مراکز ارتباط با مشتریان و توسعه نرمافزار را به کسبوکارها ارائه میکند.
از جمله مزایای سرویس شایا میتوان به مرکز تماس هوشمند و مبتنی بر هوش مصنوعی، نرمافزار کاربردی دستیار هوشمند و پلتفرم پیشرفته چت، ارزیابی مستمر کیفیت خدمات پشتیبانی، فضای آموزش حضوری و پلفترم آموزش آنلاین، تجهیزات سختافزاری و نرمافزاری پیشرفته، گزارشدهی و ارائه داشبوردهای هوشمند آنلاین مدیریتی و… اشاره کرد که با هدف برونسپاری خدمات مرکز ارتباط، طراحی و اجرا شده است. ایرانسل اولین اپراتور ارائه دهنده ۵G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، با رویکرد برنامه جامع «تحول دیجیتال»، در سالن اصلی (۳۸) و سالن ۸و۹ بیستوششمین نمایشگاه بینالمللی الکامپ شرکت کرده و آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزههای مختلف فناوریهای ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، تا ۸ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۶، به بازیدکنندگان و علاقهمندان معرفی میکند. غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، مانند نمایشگاههای گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفنهمراه ۵G است و بازدید کنندگان میتوانند کاربستهای (use case) مختلف ۵G را با ایرانسل تجربه کنند.