با هدف بهبود خدمات، تحقق شعار مشتری‌مداری و گسترش خدمات متمایز در حوزه بیمه، ساختمان جدید شعبه شیراز بیمه پارسیان طی مراسمی به بهره‌برداری رسید.

با هدف بهبود خدمات، تحقق شعار مشتری‌مداری و گسترش خدمات متمایز در حوزه بیمه، ساختمان جدید شعبه شیراز بیمه پارسیان طی مراسمی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ در مراسمی که با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان به همراه معاونین، مدیران، کارشناسان و نمایندگان شعبه شیراز، برخی مقامات استان فارس و شهر شیراز، و همچنین بیمه گزاران بزرگ بیمه پارسیان در جنوب کشور برگزار شد، ساختمان جدید شعبه شیراز توسط نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل افتتاح و به بهره برداری رسید. این اقدام به امید بهبود خدمات بیمه‌ای و همچنین توسعه‌ی روند ارتباطی با مشتریان و بیمه‌گزاران صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش؛ در این مراسم هادی اویارحسین افتتاح شعبه شیراز را اقدامی مهم برای توسعه و بهبود خدمات بیمه‌ای در این منطقه یاد کرد، ایشان با اشاره به پیشرفت‌های بیمه پارسیان در توسعه خدمات بیمه ای جدید و در مسیر دیجیتالی شدن در همه زمینه‌ها افزود: همه ما در بیمه پارسیان همواره در تلاش هستیم تا پیشرفت های مهمی را برای توسعه هرچه بیشتر خدمات و فرآیندهای بیمه‌ای به منظور سهولت دسترسی مشتریان و بیمه‌گزاران به این خدمات رقم بزنیم و اتصال به دانش روز دنیا و همراهی با روش های جدید بازاریابی و خدمات را همواره در دستور کار و برنامه‌ریزی‌های شرکت قرار داده ایم.

ساخت و احداث ساختمان جدید شعبه شیراز در فضایی کاملا مناسب و با امکانات کامل در جهت ارایه خدمات بیمه ای در این منطقه، حدود دو سال به طول انجامید.

این اقدام جزء تلاش‌های بیمه پارسیان در سال‌های اخیر برای تقویت و حفظ جایگاه ارزشمند خود در صنعت بیمه کشور است و با تأکید بر توسعه شبکه‌ی فروش به‌منظور دستیابی به اهداف بلندمدت، شرکت بر آن است تا با ارتقاء سطح خدمات و بهره‌برداری از تسهیلات جدید، به رشد و پیشرفت مستمر خود ادامه دهد.