مزایده فوق‌العاده سراسری اموال منقول این سازمان به شماره ۲۵۵، به صورت اینترنتی و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) در اسفند ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

 به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، طبق این گزارش، ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۹اطلاعات این آگهی در سایت سازمان و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت منتشر می‌شود و آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت، ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۵خواهد بود.
 
قیمت پیشنهادی متقاضیان می‌بایست بالاتر از قیمت پایه کارشناسی باشد.
 
بر این اساس بسته پیشنهادات نیز ساعت ۱۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۷در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌شوند؛ حضور متقاضیان در جلسه رمزگشایی پیشنهادات بلامانع است.
 
ضمناً از آنجائیکه مزایده بصورت اینترنتی می‌باشد رعایت موارد ذیل الزامیست:
۱-شرکت کنندگان در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه نمایند.
۲-برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنهاد قیمت نیز از ایـن طـریق صورت می‌پذیرد، لذا تمامی شرکت کنندگان در مزایده می‌توانند از تاریخ فوق الذکر به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام نمایند.
۳-ثبت پشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۵امکان پذیر است.
۴-داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.
۵- اطلاعات ریز اقلام ارائه شده در مزایده به آدرس اینترنتی فوق قابل رویت برای متقاضیان محترم است.
۶- بازدید از کالاهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ الی ۱۴ امکانپذیر خواهد بود.
۷- پیشنهاد می‌گردد باتوجه به تنوع کالاهای مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از کالای مورد نظر بازدید بعمل آید.
۸- پیشنهادهای ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت ۱۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۷در محل سازمانمرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می شود.
۹- شرکت کنندگان در مزایده در صورت ثبت پیشنهاد و درخواست انصراف، می توانند صرفا گزینه انصراف در سیستم را تا ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۶انتخاب و ثبت نمایند.
لازم به توضیح است اعلام انصراف بصورت سیستمی بوده و بدون مراجعه به ادارات استان، با انتخاب گزینه انصراف، ثبت درخواست انصراف امکان پذیرمی‌باشد.
۱۰- متقـاضیان محترم می توانند جـهت دریـافت اطلاعات بیشتر به منـظور شرکت در مزایده الکترونیک و رویت شماره تلفن و آدرس مدیریتهای استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه نمایند.
متقاضیان محترم در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت می توانند با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره تلفن ۲۷۶۵۲۱۹۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.