سامسونگ الکترونیکس از شراکت رسمی خود با نتفلیکس برای ارائه تجربهای فراگیر و زنده از دنیای واقعی «بازی مرکب» خبر داد.
در رویداد Squid Game: The Trials، بازیهای سریال «بازی مرکب» این بار در دنیای واقعی و با حضور علاقهمندان برگزار میشود. سامسونگ به کمک تلویزیونهای هوشمند و گوشیهای موبایل گلکسی خود، ضمن ارائه گیمپلی تعاملی، هیجان و تجربه این بازیها را فراگیرتر و لذتبخشتر میکند.
طرفداران مجموعههای پربیننده «بازی مرکب» و «بازی مرکب: چالش» حالا میتوانند برای کسب تجربهای بینظیر در این رویداد ثبتنام کنند. بازیهای Squid Game: The Trials از مجموعه بازی مرکب الهام گرفته شده و همگی با نمادها و پوشش شخصیتهای این بازی انجام میشود. این رویداد در حال حاضر در شهر لسآنجلس ایالات متحده برگزار میشود و قرار است تا در سال جدید میلادی، به سایر شهرهای جهان گسترش یابد.
چئولگی کیم، مدیر فروش و بازاریابی نمایشگرهای بصری سامسونگ در مورد این همکاری میگوید : «خوشحالیم که میتوانیم با نتفلیکس برای ارائه برنامههای سرگرمی نوآورانه در این صنعت همکاری کنیم. طرفداران و شرکتکنندگان در این رویداد به کمک کیفیت تصویر خیرهکننده تلویزیونهای Neo QLED 8K سامسونگ میتوانند خود را در دنیای بازی غرق کنند و خاطراتی فراموشنشدنی را برای خود رقم بزنند».
در رویداد Squid Game: The Trials از جدیدترین و پیشرفتهترین تلویزیونها و گوشیهای گلکسی سامسونگ، در تمامی بازیهای انفرادی استفاده میشود تا بازیکنان در شور و هیجان کمنظیری احاطه شوند. شرکتکنندگان در محوطه مخصوصی که سرتاسر آن تلویزیونهای پرچمدار سامسونگ شامل Neo QLED 8K، ۴K و سری Frame برای افزایش هیجان بازی قرار گرفته، حرکت میکنند.
در بخش ورودی، تلویزیون Neo QLED 8K سامسونگ با پخش تریلری از «بازی مرکب: چالش» به استقبال شرکتکنندگان و مهمانان میرود. این تلویزیون به لطف پردازنده Neural Quantum خود محتواها را در لحظه به وضوح چشمنواز ۸K ارتقا داده و برای شرکتکنندگان پخش میکند تا در دنیای واضح و پرجزئیات بازی مرکب غرق شوند.
بازدیدکنندگان از راههای مختلفی قابلیتها و فناوریهای گلکسی Z Flip5 و گلکسی S23 Ultra را تجربه میکنند تا از جدیدترین نوآوریهای سامسونگ در حوزه موبایل لذت ببرند. سامسونگ، قابلیتهای کلیدی و اصلی محصولات خود را با برخی از صحنههای به یاد ماندنی «بازی مرکب» ترکیب کرده تا فرصتی برای تجربه فناوریهای جدید این محصولات فراهم شود.
استفانی چوی، مدیر بازاریابی بخش موبایل سامسونگ در این باره گفت : «همکاری طولانی مدت سامسونگ و نتفلیکس بر روی یک هدف مشترک یعنی برانگیختن احساسات و کمک به مردم برای کشف دنیاهای جدید استوار شده است. ما با مشارکت خود میتوانیم دریچههای جدیدی را به روی این تجربیات تازه و فراگیر بگشاییم».
یکی از لحظات جالب رویداد Squid Game: The Trials به مرحله بازی «چراغ سبز، چراغ قرمز» برمیگردد که در این مرحله به کمک دوربین گلکسیS23 Ultra ، ویدئوهای هایپرلپس و تصاویر جذابی به ثبت میرسد.
همچنین قلمS Pen در مرحله برش آبنبات دالگونا، یک ابزار حیاتی خواهد بود که به بازیکنان کمک میکند تا شکل مورد نظر را بر روی این آبنبات خاص کرهجنوبی ایجاد کرده و این مرحله حساس و ظریف را با موفقیت پشت سر گذارند. بازیکنان در این مرحله میتوانند توانایی خود را در پنج سطح مختلف به چالش بکشند و از بازی بر روی نمایشگر فوق عریض گلکسیS23 Ultra لذت ببرند. همچنین هر بازیکنی میتواند رتبه خود را در جدول امتیازات مشاهده کند. پس از اتمام بازی، به کمک S Pen بازیکنان میتوانند تصاویر درون بازی را با دیگران به اشتراک بگذارند.
همچنین یک کیوسک مخصوص FlexCam طراحی شده تا بازدیدکنندگان بتوانند بدون دخالت دست و تنها با قرار دادن دوربین گلکسی Z Flip5 در زاویهای مشخص از خود تصاویر سلفی زیبایی ثبت کنند. در حین رقابتها نیز شرکتکنندگان حاضر در اتاقVIP از طریق تلویزیون ۸۵ اینچی The Frame سامسونگ امکان دیدن چالشهای بازی را دارند. تلویزیونهای سریThe Lifestyle با پنل مات خود، تجربه بصری ممتازی را ارائه میدهد تا فضایی مشابه اتاق کنترل مجموعه بازی مرکب خلق شود.
طرفداران مجموعه «بازی مرکب» میتوانند بلیتهای رویداد Squid Game: The Trials لسآنجلس را از طریق لینک https://www.netflix.com/tudum/squid-game-the-trialso یا وبسایت Ticketmaster.com خریداری کنند. بلیت این رویداد برای سال جدید میلادی تا مدت محدودی در دسترس خواهد بود.