شرکت سایپاآذین موفق شد، از رکورد تولید ماهیانه خود طی سه سال اخیر عبور و عدد ۳۳ هزار و ۱۵۰ دستگاه انواع صندلی را ثبت کند.

شرکت سایپاآذین موفق شد، از رکورد تولید ماهیانه خود طی سه سال اخیر عبور و عدد ۳۳ هزار و ۱۵۰ دستگاه انواع صندلی را ثبت کند.

به گزارش رویداد شرق به نقل از  سایپانیوز،‌ شرکت سایپاآذین، در ادامه روند افزایشی تولید محصولات خود توانست اردیبهشت ماه سال جاری ۳۳ هزار و ۱۵۰ دستگاه انواع صندلی گروه خودروسازی سایپا را تولید و از رکورد تولید ماهیانه طی سه سال اخیر عبور کند.

شرکت سایپاآذین بر اساس برنامه‌ریزی که از اواسط سال گذشته داشته، موفق شده روند مناسبی در تولید محصولات خود داشته باشد و با توجه به خروج دو محصول پر تیراژ تیبا و تیبا۲ از سبد محصولات، نه تنها تیراژ تولید در این مجموعه کاهش پیدا نکرد،‌ بلکه در پایان اردیبهشت ماه رکورد تجمعی تولید ماهیانه انواع صندلی نسبت به سه سال اخیر بهبود یافته است.

بر این اساس باید عنوان کرد که در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ میزان تولید انواع صندلی در این مجموعه ۲۷ هزار و ۱۶۱ دستگاه بوده؛ ‌لذا در قیاس با اردیبهشت ماه سال جاری رشد ۲۲ درصدی حاصل شده است. در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ میزان تولید انواع صندلی در حدود ۲۲ هزار و ۹۳۰ دستگاه بوده که رشد حاصله در قیاس با مدت مشابه سال جاری ۴۵ درصد بوده است. اردیبهشت ماه سال گذشته نیز میزان تولید انواع صندلی ۲۶ هزار و ۳۹۰ دستگاه بوده که در مقایسه با مدت زمان سال جاری رشد ۲۶ درصدی در این بخش کسب شده است.

تجارت گردان | شرکت سایپاآذین رکورد تولید ماهیانه سه سال اخیر خود را شکست