شماره ۳۰۱ نشریه داخلی «سفیر» با موضوع نقش و اهمیت بازاریابی در بانکداری نوین، برای علاقه مندان و مخاطبان منتشر شد.
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این شماره نشریه، گزارشی از نسل پنجم بازاریابی و حرکت به سمت تغییر روش های آن در نسل Z و آلفا، نگاهی کوتاه بر بازاریابی نوین در نظام بانکی و نقش بازاریابی در اقتصاد بین الملل به رشته تحریر درآمده است.
همچنین سفر استانی مدیرعامل بانک به زنجان و سمنان، سالروز افتتاح موزه بانک ملی ایران، ارایه راهکارهای اصلاح کارکرد بانک کارگشایی، داستان اسکناس، مهارت های زندگی از دیدگاه یونیسف و سازمان بهداشت جهانی، استرس و نقش آن در سلامت روانی و جسمی کارکنان و گیمیفیکیشن به زبان ساده (دانش طراحی برای تغییر رفتار) از دیگر گزارش های شماره ۳۰۱ نشریه سفیر است.
خوانندگان سفیر می توانند گپ و گفت جذاب با عنایت آتشی سرمربی اسبق تیم ملی بسکتبال ایران و گفت و گوی اختصاصی با عضو شورای دولتی عمان درباره رشد اقتصادی کشورهای مسلمان با اجرای بانکداری اسلامی را بخوانند.
این شماره نشریه در ۱۱۲ صفحه و در دو بخش فارسی و انگلیسی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.
برای دسترسی به نسخه دیجیتال سفیر می توانید به بخش نشریات در پورتال خبری بانک ملی ایران مراجعه کنید.