بانک سامان با ارائه خدمات بیمه خودرو و شخص ثالث در تمامی شعب میزبان مشتریان گرامی خود می باشد؛ برای تمامی مشتریان این بانک تخفیفات ویژه ای بیمه ای در نظر گرفته شده است.

رویداد شرق – بیمه شخص ثالث خودرو و بیمه بدنه از شناخته شده ترین بیمه ها در ایران به شمار می روند که اولی اجباری و دومی اختیاری است. هم اکنون بیمه شخص ثالث به دلیل اجباری بودن آن بیش از ۴۰ درصد کل حق بیمه های دریافتی شرکت های بیمه را در ایران به خود اختصاص داده است و هر کس که مالک یا استفاده کننده خودرو در ایران هست باید اقدام به خرید بیمه شخص ثالث برای اتومبیل خود نماید.

حتی بر اساس قانون در صورتی که خودرو بدون بیمه شخص ثالث در حال تردد در خیابان یا جاده باشد، پلیس راهنمایی و رانندگی موظف است که خودرو را توقیف کند. بنابراین لازمه داشتن خودرو این است که همواره بیمه شخص ثالث معتبر برای اتومبیل خود داشته باشیم و به موقع هم نسبت به تمدید آن اقدام کنیم.

۱- بیمه نامه ثالث خودرو بانک سامان

بانک سامان با ارائه خدمات بیمه شخص ثالث گامی مثبت در جهت خدمت به مشتریان خود برداشته است. بر همین اساس اگر وسیله نقلیه موتوری دارید می‌توانید مسئولیت جانی یا مالی واردشده در مقابل شخص ثالث (تمامی اشخاص به‌جز راننده که در اثر حادثه اعم از اینکه داخل یا خارج وسیله نقلیه مستقر باشند دچار زیان بدنی یا مالی می‌شوند) را با استفاده از این محصول بانک سامان  بیمه کنید. از مزایای این نوع بیمه بانک سامان می توان به این موارد اشاره کرد؛ این نوع بیمه، پوشش خسارت مالی بیمه شخص ثالث تمامی خسارت‌های وارده به‌تمامی اموال منقول و غیرمنقول شخص ثالث را جبران می‌کند. از سوی دیگر حوادث راننده و جبران خسارت جانی (بدنی) راننده را پوشش می دهد. در این بیمه همچنین امکان استفاده از تخفیف‌های ویژه مشتریان برتر وجود دارد.

پیش از بیمه وسیله نقیله موتوری خود به این موارد توجه کنید:

– اگر مالک وسیله نقلیه موتوری به هر دلیل بیمه‌نامه شخص ثالث نخریده یا از بیمه‌نامه قبلی‌اش یک روز گذشته باشد معادل حق بیمه به‌صورت روزشمار جریمه می‌شود.

– برای دریافت بیمه‌نامه شخص ثالث لازم است با همراه داشتن کارت شناسایی و بیمه‌نامه سال گذشته خودرو، بیمه‌نامه شخص ثالث را خریداری کنید.

– صدور بیمه‌نامه شخص ثالث صرفاً به نام بیمه‌گذار امکان‌پذیر است.

– درصورتی‌که بیمه‌نامه سال قبل متعلق به سایر شرکت‌های بیمه‌ای بوده و از تاریخ انقضای آن گذشته یا بیمه‌گذار تمایل به دریافت پوشش مالی بیش از میزان اعلامی در سال جاری باشند یا از تاریخ بیمه‌نامه صادره توسط بیمه سامان بیش از ۶۰ روز گذشته باشد، نیاز به بازدید از خودرو است.

– در صورت مفقودشدن بیمه ثالث امکان صدور المثنی برای آن وجود ندارد.

شرایط دریافت این محصول در بانک سامان

برای دریافت این محصول تمامی اشخاص حقیقی با ۱۸ سال سن می‌توانند نسبت به دریافت بیمه شخص ثالث اقدام کرده و با درگاه تلفنی با شماره ۷۲۳۸۹۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

۲- بیمه نامه بدنه خودرو بانک سامان

چنانچه نگران خودرو خود در حوادث مختلف از جمله تصادف، سرقت، آتش‌سوزی… و به دنبال چتر حمایتی جامع و کامل هستید، بیمه بدنه بانک سامان به شما توصیه می‌شود. در صورت دارا بودن وسیله نقلیه موتوری می‌توانید آن را در برابر خطرات و حوادث فیزیکی غیرقابل‌پیش‌بینی شده بیمه کنید. سقف تعهدات این بیمه‌نامه بستگی به پوشش‌های مدنظر شما دارد.

بیمه نامه بدنه خودروی بانک سامان مزایایی برای مشتریان این محصول دارد از جمله اینکه با استفاده از این بیمه‌نامه، خسارات ناشی از برخورد وسیله نقلیه با جسم ثابت یا متحرک، واژگونی یا سقوط بیمه، خسارت ناشی از آتش‌سوزی، صاعقه یا انفجار، سرقت کلی وسیله نقلیه، خسارت به لوازم یدکی و … پوشش داده می‌شود.

همچنین در صورت استفاده از بیمه پوشش‌های اضافی علاوه بر موارد فوق، وسایل اضافی نصب‌شده موضوع بیمه، شکست شیشه، غرامت ایام تعمیرات، نوسانات قیمت در خسارات جزیی، بلایای طبیعی و… نیز تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

در نظر داشته باشید که خسارت‌های ناشی از کاهش بهای خودرو در اثر حادثه، خط کشیدگی یا میخ کشیدگی بدنه اتومبیل، شکست شیشه یا آسیب به لاستیک، خسارت ناشی از یدک‌کشی و … تحت پوشش این بیمه‌نامه نیستند.

برای دریافت این محصول، تمامی اشخاص حقیقی با ۱۸ سال سن می‌توانند با مراجعه حضوری به شعب بانک سامان نسبت به دریافت بیمه بدنه اقدام کنند.

– بیمه نامه بدنه خودروی مشتریان برتر بانک سامان

بانک سامان برای مشتریان برتر خود خدمات متفاوت تری در حوزه بیمه بدنه خودرو در نظر گرفته است که از جمله این موارد می توان به امکان استفاده از تخفیف‌ها برای بیمه کردن خودرو یا خودروهای متعلق به مشتریان برتر و افراد تحت تکفل آن‌ها (شامل، همسر و فرزندان ایشان)، امکان مشاوره در خصوص انتخاب پوشش‌های موردنظر خود و استفاده از تخفیف‌ها و امکان استفاده از تخفیف‌های نقدی خرید اشاره کرد.

برای دریافت این محصول چه شرایطی باید داشته باشیم؟

تمامی اشخاص حقیقی با ۱۸ سال سن که جز مشتریان برتر بانک هستند می‌توانند نسبت به دریافت بیمه بدنه با شرایط فوق و تماس با شماره ۷۲۳۸۹۰۰۰-۰۲۱ اقدام کنند.

پیش از بیمه بدنه خودروی خود به این موارد توجه کنید:

– عامل تعیین‌کننده حق بیمه در بیمه بدنه، ارزش وسیله نقلیه با توسط بیمه‌گذار و به قیمت روز اعلام می‌شود، است.

– هر شخص می‌تواند برای وسیله نقلیه خود، مشروط به داشتن کارت شناسایی خودرو و بیمه‌نامه سال گذشته نسبت به خرید بیمه بدنه اقدام نماید.

– صدور بیمه‌نامه با مراجعه اشخاص درجه‌یک (پدر، مادر، همسر یا فرزندان) بیمه‌گذار، یا شخص حقیقی یا حقوقی که به وکالت از طرف بیمه‌گذار با ارائه وکالت‌نامه رسمی اختیار صلح و فروش بیمه را دارد یا شخص که وسیله نقلیه را به‌صورت قولنامه‌ای خریداری و قصد بیمه نمودن آن را دارد، امکان‌پذیر است.

– بیمه‌گذار در صورت تمایل می‌تواند سابقه مورد بیمه قبلی را به اتومبیل جدید که متعلق به خود یا اقوام درجه اولش باشد انتقال دهد.

تخفیف های بیمه بانک سامان

بیمه‌نامه بدنه؛ به‌تمامی مشتریان بانک سامان بیمه‌نامه بدنه با تخفیف ارائه می‌شود، اما برای مشتریان برتر به‌مراتب بیشتر است؛ میزان تخفیف قابل‌اعطا به مشتریان برتر با توجه به مانده موجودی سپرده‌های بلندمدت و میانگین سه‌ماهه سپرده‌های کوتاه‌مدت و جاری‌  اعم از ارزی و ریالی در زمان درخواست این بیمه‌نامه تعیین می‌شود.
تخفیف‌های در نظر گرفته‌شده برای بیمه بدنه به دو بخش بیمه‌ای و بانکی طبقه‌بندی می‌شوند. میزان تخفیف‌های بیمه‌ای برای مشتریان خاص تا ۷۰ درصد و به‌صورت پلکانی و بسته ‌به شرایط قابل‌اعطا است.

بیمه شخص ثالث اتومبیل؛ شما می‌توانید با درخواست بیمه شخص ثالث برای اتومبیل خود و اعضای خانواده‌تان از تخفیف‌های ویژه بانک بهره‌مند شوید. میزان تخفیف قابل‌اعطا، با توجه به مانده موجودی سپرده‌های مدت‌دار و میانگین سه‌ماهه سپرده‌های کوتاه‌مدت و جاری‌تان در زمان درخواست این بیمه‌نامه تعیین می‌شود.
تخفیف‌های ارائه‌شده برای بیمه شخص ثالث شامل تخفیف‌های بانکی است.