معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، توسعه زیرساختها و هوشمندسازی تجزیه و مبادلات پست استان گیلان را موجب ارتقای کیفیت خدمات پستی به مشتریان خواند.
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ هادی اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته در جریان سفر به گیلان با حضور در اداره کل پست استان گیلان، از تجزیه و مبادلات و واحدهای اجرایی و ستادی پست، بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.
اصلان زاده بر ضرورت جذب بازارهای جدید تاکید کرد و افزود: «توسعه زیرساختها و هوشمندسازی تجزیه و مبادلات پست گیلان یک ضرورت است که ارتقای کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان پستی را در پی خواهد داشت.»
وی، از زحمات کارکنان پست کشور، در دوران همهگیری ویروس کوید-۱۹ قدردانی کرد و گفت: «جایگاه شرکت ملی پست در این دوران تقویت و خدمات ارزنده ای به مردم ارائه شد.»
محمد حسین هوشنگی سرپرست پست استان گیلان، نیز گزارشی از عملکرد پست استان و نیازمندی های مربوطه در حوزه هوشمندسازی تجزیه و مبادلات استان ارائه نمود.