پیوند میان جامعه بیمه‌ گران با استارتاپ‌ ها و استفاده از ظرفیت‌ های موجود، پویایی صنعت بیمه را به‌ دنبال دارد.

 به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، سید محمد کریمی در هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با تاکید بر اهمیت مدیریت ریسک با رویکرد دیجیتال، اظهار داشت: دیجیتالی شدن در عصر حاضر یک انتخاب نیست بلکه یک الزام به شمار می‌آید؛ بنابراین صنعت بیمه باید خود را با شرایط جدید همسو کند.
وی افزود: شرایط کسب و  کار در آینده دستخوش تغییر خواهد بود و متولیان و دست‌اندرکاران صنعت بیمه باید با ابزارها و تکنیک‌های دیجیتالی‌شدن آشنا شوند و از آنها استفاده کنند.
دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران با بیان اینکه بیمه کوثر با تاکید بر توانمندسازی نیروی انسانی و استمرار در جذب افراد متخصص، جزو شرکت‌های رتبه‌دار و پیشرو در صنعت بیمه محسوب می‌شود، خاطرنشان‌کرد: این شرکت با برگزاری مستمر همایش مدیریت ریسک و بیمه در هشت دوره و ارایه و استفاده از نتایج آن توانسته آثار مثبتی را در صنعت بیمه به جای بگذارد.