در جلسه ای با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرعامل بانک دی، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ارشد صنعت بیمه، از زحمات محمد رضا کشاورز به عنوان مدیرعامل پیشین شرکت بیمه دی قدردانی و طاهر موهبتی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد
به گزارش رویداد شرق به نقل از روابط عمومی بانک دی، دکتر سید امیرحسین قاضیزاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با تاکید بر این که شرکت بیمه دی، یک سازمان اقتصادی است و باید فعالیت های حرفه ای بیمه گری خود را داشته باشد، گفت: خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در این شرکت باید اولویت اصلی باشد.
وی با بیان این که مساله تامین مالی نهادهای زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران با استفاده از روش های ابتکاری قابل حل است، اظهار کرد: می توان با تغییر ترکیب پرتفوی و اتخاذ تدابیر ویژه، رضایت همه ذینفعان شرکت بیمه دی و بانک دی را جلب کرد.
علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی نیز در این جلسه با بیان این که شرکت بیمه دی یکی از شفاف ترین و مطلوب ترین عملکردها را در صنعت بیمه دارد، گفت: ترکیب بیمه گزاران این شرکت که بخش عمده آنها را خانواده معظم شهدا و ایثارگران تشکیل می دهند، وظیفه خدمات رسانی را سنگین تر می کند.
وی با تاکید بر این که گروه مالی دی و بانک دی از همه ظرفیت خود برای کمک به هر چه بهتر شدن خدمات شرکت بیمه دی به جامعه هدف استفاده خواهند کرد، ادامه داد: امیدواریم با ادامه روند پیشین، جایگاه شرکت بیمه دی در کشور بیش از پیش ارتقا یابد.
حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با بیان این که مجلس به شرایط منابع و مصارف کشور به خوبی آگاه است، از فعالان صنعت بیمه به ویژه شرکت بیمه دی خواست به دنبال روش هایی برای خلق منابع جدید و افزایش رضایت مشتریان باشند.
محمدر ضا کشاورز مدیرعامل پیشین شرکت بیمه دی نیز در این مراسم با ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد این شرکت و اقدامات انجام شده در حوزه جذب منابع و بهینه کردن مصارف، نسبت به ادامه روند پرشتاب حرکت بیمه دی اظهار امیدواری کرد.
طاهر موهبتی مدیرعامل جدید شرکت بیمه دی هم با بیان این که بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده عضو خانواده معظم شهدا و ایثارگران، سرمایه عظیمی برای این شرکت هستند، تاکید کرد: بیش از آن که درآمد و هزینه در بیمه دی از اهمیت برخوردار باشد، تکریم مشتری و به ویژه اعضای جامعه هدف در اولویت است.
در ادامه این مراسم با حضور اعضای حاضر، از خدمات مدیرعامل پیشین شرکت بیمه دی قدردانی شد.