مدیریت منطقه دو بیمه پاسارگاد با همراهی شعب این منطقه در راستای تشویق و دیده شدن نمایندگان فروش توانمند در حوزه فروش بیمه نامه های عمر و عمومی از ابتدای سال ۱۴۰۲ اقدام به پیاده سازی طرح «سپاس» کردند.
این طرح با هدف ایجاد انگیزه و افزایش رقابت پذیری بر اساس معیار های فروش روزآمد و بالا بردن توانمندی های علمی شبکه فروش اجرایی شده است.
در این طرح نفرات برتر شبکه فروش زیر مجموعه منطقه دو بیمه پاسارگاد اعم از عمومی و عمر در کلیه رشته ها به صورت فصلی و بر مبنای متغیر های اثر گذار بر عملکرد فروش نمایندگان انتخاب شده و نفرات برتر به سایر همکاران معرفی و با اهدا لوح مورد تقدیر قرار می گیرند.
در اولین دوره تقدیر از مشمولان طرح «سپاس» ۵۰ نفر از نمایندگان عمومی و عمر در ۹ شعبه از میان ۵۷۰۰نماینده انتخاب شدند و نفرات برتر از توانمندی های خود و اقداماتی که در راستای پیشبرد اهداف توسعه فروش اجرایی نمودند گزارشی ارائه کردند.
با توجه به استقبال و مشارکت از اولین مرحله این طرح انتظار می رود شاهد استقبال گسترده نمایندگان فروش در دوره های پیش روی این طرح باشیم.