وزیر پیشنهادی حمایت از سرمایه گذاران خرد در قالب تعاونی ها در حوزه معدن را وعده داد .

نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت : وزیر پیشنهادی صمت زمینه را برای فعالیت هر چه بیشتر سرمایه گذاران خرد در قالب تعاونی ها در حوزه معدن فراهم کند .
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در خصوص وزیر پیشنهادی صمت با اشاره به تجارب خوب و مثبت سید محمد اتابک در حوزه معدن گفت : نگاهی به زنجیره تولید در صنایع نشان می‌دهد که کار اغلب تولیدکنندگان از مواد معدنی آغاز می‌شود؛ تا جایی که می‌‌‌توان معدن را مادر صنایع نامید و به عبارتی دیگر می توان معدن را جزو اولویت نخست وزارت صمت در دوره جدید برشمرد .
هادی قوامی با اشاره به ارز‌‌‌آوری مهم‌ترین توانمندی حوزه معدن و صنایع معدنی در کشور محسوب می‌شود ، گفت : در صورت توجه به بخش معدن و صنایع معدنی می‌‌‌توان انتظار افزایش محسوس رقم صادرات و ارزآوری را داشت.
قوامی همچنین با اشاره به سابقه فعالیت وزیر پیشنهادی در تشکل های بخش خصوصی ابراز امیدورای کرد: اتابک زمینه فعالیت هر چه بیشتر سرمایه گذاران خرد در قالب بخش خصوصی و تعاونی ها را در حوزه معدن فراهم کند .
نماینده مردم شریف اسفراین در مجلس در ادامه با اشاره به انتظاراتی که حوزه معدن از وزیر صمت دارد، گفت: انتظار می رود وزیر جدید با اتخاذ راهکاری های مناسب توجه خاصی را به حوزه معدن داشته باشد.