همایش سراسری مدیران شبکه پستی کشور با ارائه مباحث اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست در حوزه هوشمند سازی و تحولات سازمانی به کار خود پایان داد.
به گزارش رویداد شرق به نقل از دفتر ارتباطات شرکت ملی پست؛ آیین اختتامیه همایش سراسری مدیران شبکه پستی کشور در روز جمعه هشتم مهرماه ۱۴۰۱ با ارائه مباحثی توسط اعضای هیئت مدیره این شرکت برگزار شد.
دراین مراسم، علیرضا زرگوش با اشاره به نقش آفرینی فناوری در عرصه های مختلف و به تبع آن شبکه پست گفت: «به روز رسانی استراتژی های پست در چهارچوب حوزه های زیرساختی فناوری باید در پست پررنگ تر شود.»
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست افزود: «با واقعی سازی تعرفه ها از زیان شرکت تاحدودی کاسته و می توان برای زیرساختها برنامه های خوبی ارائه داد و سرویس های پویا تری در شبکه ایجاد نمود.»
زرگوش با بیان اینکه باید به دنبال ترافیک هایی در شبکه باشیم که بتوان ضمن ارائه خدمات با کیفیت سود دهی مناسبی داشت، افزود: «جذب ترافیک درون شهری از این اولویت هاست.»
در ادامه محمدرضا قادری با اشاره به استراتژیک مشترک در برنامه ها گفت: «تمامی حوزه های شرکت ملی پست باید در اجرای برنامه ها و اهداف خود با یک استراتژی واحد و مشترک گام بردارند تا بتوانند آینده ای روشن را برای پست رقم زنند .»
این عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست از برگزاری دوره های تخصصی ویژه ی مدیران و معاونین از ابتدای آبان ماه خبر داد و افزود: «در صدد هستیم در برنامه ریزی های انجام شده، برگزاری دوره های آموزشی در خارج از کشور به همراه بازدید از پستهای موفق دنیا را به منظور تبادل و انتقال تجربیات داشته باشیم.»
قادری همچنین از راه اندازی ده هاب پستی لجستیک برای موسولات بالای ۳۰کیلوگرم خبر داد و گفت:« در استانهای تهران،فارس، اصفهان، خراسان رضوی، یزد، هرمزگان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، گیلان و خوزستان این هاب ها راه اندازی خواهد شد.»
وی همچنین از مدیران استانها خواستار شد تا در مراکز استانها شناسایی لازم انجام و در صورت وجود ظرفیت لازم، اقدامات مربوطه برای راه اندازی مرکز نوآوری و توسعه خدمات پستی صورت گیرد.
قادری با اعلام اینکه همزمان با گرامیداشت هفتهی پست، نمایشگاه «اینوتکس پست» با حضور ۳۰ شرکت استارت آپی و دانش بنیان عضو مراکز نوآوری پست با حضور معاون فناوری رئیس جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود، افزود:« معرفی خدمات مبتنی بر همکاری با این شرکتها، برگزاری جلسات انتقال تجربه و همچنین کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این رویداد است.»
شریف زاده دیگر عضو هیئت مدیره نیز با اشاره به جایگاه استراتژیک حوزه معاونت فنی و بازرگانی پست گفت: « این معاونت پیشران خدمات پستی است و بایستی تقویت شود.»
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت: مجموعه پست انسان محور است و بایستی در خصوص جایگاه و نگاه به پرسنل دیدگاه ویژه ای در پیش گیرد .
وی ادامه داد: «تفویض کامل اختیارات به مدیران اجرایی جهت تصمیم گیری اقدام مناسبی است که باید انجام گیرد.»
شریف زاده، حوزه های معاونت فنی و بازرگانی و فناوری را مغز متفکر شبکه پستی خواند و بر همسویی و اشتراک تجارب برای توسعه خدمات توسط این حوزه ها تاکید کرد.
وی همچنین خواستار ارتقای صنعت تمبر شد و آن را هویت و ماهیت پست خواند.
در پایان فریبا مرادی دیگر عضو هیئت مدیره، به نوآوری و تغییرات اساسی ایجاد شده در جهان و پستهای دنیا اشاره کرد و گفت باید به تحولات در پست، سرعت بیشتری دهیم .
وی همچنین از تحول فردی و تحول در امور نیروی انسانی شرکت یاد کرد و گفت:«این امر می تواند موجبات تحول در سرتاسر سازمان را فراهم آورد.»
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست خواستار پویایی، تحول و نوگرایی توسط مدیران شبکه پستی و تعمیم آن به کارکنان شد.