سعید شریف زاده، عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، پاسخگویی به موقع به مشتریان را در اولویت اقدامات شبکه پستی خواند و گفت: «باید خواست و نیاز مشتریان با بهره گیری از خدمات نوین پستی تامین شود.»
به گزارش رویداد شرق به نقل از دفتر ارتباطات شر کت ملی پست، سعید شریف زاده در مراسم معارفه سرپرست اداره کل پست استان چهارمحال وبختیاری که در تاریخ چهاردهم مهر ماه ۱۴۰۱ برگزار شد، با اشاره به اینکه ارزش و اعتبار شبکه پستی در گروی حفظ ارزش و کرامت نیروی انسانی است،گفت:«امروز نیروی انسانی، به عنوان مهمترین رکن و اصلیترین دارایی یک سازمان به شمار رفته و کیفیت خدمات سازمان نیز بستگی به این امر دارد.»
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست خواستار تکریم بازنشستگان شبکه پستی کشور شد و با تاکید بر اینکه ارتباط صحیح و اصولی توام با اخلـاق حسـنه و حفـظ کرامـت انسان در تمامی سطوح سازمان باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: «بدون مدیریت صحیح منابع انسانی، سازمان به اهداف خود دست نمییابد.»
وی در ادامه با اشاره به ماموریت شبکه پستی کشور مبنی بر هوشمند سازی فرایندها گفت: «سرعت بخشی به این مهم تنها در سایه همدلی و بهره مندی از تجارب و دانش کارکنان شبکه پستی ممکن است.»
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به لزوم پاسخگویی به مخاطبان از درگاه های مختلف افزود: «با توجه به اینکه پست سازمانی مشتری محور است باید پاسخگویی را در راس فعالیت های خود قرار دهد و در ارتقای این امر تلاش کند.»
شریف زاده، خواستار استفاده از ظرفیتهای استانی جهت پیشبرد اهداف شبکه پستی کشور شد و بر هماهنگی و ارتقای سطح تعاملات سازمانی با مدیران دستگاهها و نهادهای دولتی و خصوصی جهت معرفی و بهره برداری از تمام ظرفیتهای شبکه پستی در خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.
وحدت رویه و یکسان سازی دستورالعمل ها و بخشنامه های عملیاتی پستی، ارتباط بهینه با مسئولان استانی وتلاش در حفظ برند پست با بهره گیری از ظرفیتها و امکانات موجود از دیگر مواردی مورد تاکید این عضو هیئت مدیره بود.
در پایان جلسه، حکم سرپرست اداره کل پست استان، توسط شریف زاده به اسماعیل اعرابی ابلاغ و با اهدای لوح تقدیر از تلاشهای عیسی محمودی در طی سرپرستی پست این استان تقدیر شد .
گفتنی است عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در جریان این سفر از فرایندهای اجرایی وعملیاتی پست این استان بازدید و با نامه رسانان دیدار و گفتگو کرد.