مدیرعامل بانک شهر در پیامی سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) را تسلیت گفت و ضمن گرامیداشت قیام جاودانه پانزده خرداد، از شهدای گرانقدر آن روز تجلیل کرد.

 گزارش روابط عمومی بانک شهر، متن پیام دکتر سیدمحمدمهدی احمدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
راه امام و مکتب امام عزیزمان ادامه دارد

تجدید یاد و خاطره عروج ملکوتی پیشوای مسلمانان و رهبر آزادگان جهان، امام خمینی (رحمه‌الله)، به عنوان یکی از تلخ‌ترین و غمبار‌ترین حوادث در طول تاریخ انقلاب اسلامی، بازتاب روح بلند و شخصیت با صلابت، معنوی، روشنی بخش و محبوب امام بزرگوارمان است و خورشید رهبری ایشان در قلوب مردم خدا جوی ایران جاودانه می درخشد.
اینجانب این مصیبت سنگین و فقدان جانسوز را به محضر مردم شریف ایران به ویژه همکاران معزم در خانواده بزرگ بانک شهر صمیمانه تسلیت عرض می کنم و خاطره شکوهمند قیام خرداد و شهدای معظم این روز که مومنان راستین و حقیقت جویان سازش‌ناپذیر در مقابل ظلم و شرک و بی‌عدالتی بودند، را ارج نهاده و گرامی می دارم.
انشالله همه ما بتوانیم در پیمودن راه امام خمینی (رحمه‌الله) که روشنگر راه آینده‌ است در عهد دیرین خود با آرمانهای امام و انقلاب، جاودانه باقی بمانیم و در پناه عظمت آن روح الهی و ملکوتی و در پرتو تدابیر دلسوزانه و رهنمودهای مشفقانه، نایب برحق ایشان، مقام معظم رهبری، شرف افتخار، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را استمرار ببخشیم.

سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیأت مدیره