آخرین اخبار و اقدمات دفتر کیفیت و حمایت از مشتری در پنجاه و چهارمین ویژه نامه پیام کیفیت منتشر شد.
به گزارش رویداد شرق به نقل از دفتر ارتباطات وامور بین الملل شرکت ملی پست؛ پنجاه و چهارمین ویژه نامه الکترونیکی پیام کیفیت حاوی گزارش ارزیابی عملکرد کیفی واحدهای اجرایی و آخرین اخبار از حوزه حمایت از مشتریان شبکه پستی کشور به صورت الکترونیکی توسط دفتر کیفیت و حمایت از مشتری این شرکت در فضای مجازی منتشر شد.
تقدیر از برگزیدگان حوزه کیفیت و حمایت از مشتریان شبکه پستی کشور، پیام سعید شریف زاده؛ به مناسبت فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل و اقدامات نکوداشت این هفته، گزارش تحویل به موقع (ON TIME DELIVERY) قراردادهای کلان کشوری، نقشه هیت مپ (HEAT MAP) سیر مرسولات پستی از قبول تا مرکز تجزیه و مبادلات استان و قراردادهای کلان کشوری، نتایج ارزیابی واحدهای اجرایی کشور و نمودار پارتوی سنجه ها و شاخص های کیفی، نتایج تحلیل ارزیابی و گزارشات تیم ممیزی کیفیت از موضوعاتی است که دراین شماره از نشریه پیام کیفیت به آن پرداخته شده است.